۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴

با محوریت آموزش فنی و حرفه ای در حفظ محیط‌زیست؛

کنفرانس مجازی یونسکو – یوونیوک برگزار می‌شود

کنفرانس مجازی یونسکو – یوونیوک برگزار می‌شود

کنفرانس مجازی یونسکو- یوونیوک (UNESCO-UNEVOC) طی روزهای ۲ تا ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ برابر با ۱۱ تا ۲۲ آبان ماه سالجاری بر صفحه الکترونیک اجلاس‌های یونسکو- یونیووک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنفرانس مجازی یونسکو- یوونیوک (UNESCO-UNEVOC)، در خصوص «توجه آموزش فنی و حرفه‌ای به حفاظت از محیط زیست» طی روزهای ۲ تا ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵  برابر با ۱۱ تا ۲۲ آبان ماه سالجاری بر صفحه الکترونیک اجلاس‌های یونسکو- یونیووک برگزار می‌شود.

این کنفرانس مجازی در خصوص توجه آموزش فنی و حرفه‌ای به حفاظت از محیط زیست، جدیدترین مرحله از سری کنفرانس‌هایی است که از سال ۲۰۱۱ آغاز شده است.

این کنفرانس‌ها که بر صفحه الکترونیک اجلاس‌های یوونیوک برگزار می‌شوند، امکان بهره‌مندی بیش از چهار هزار عضو این صفحه را فراهم می‌کنند که این افراد عمدتا از فعالان آموزش فنی و حرفه‌ای، معلمان، سیاست‌گذاران و سایر ذی نفعان آموزش فنی و حرفه‌ای برای به اشتراک گذاشتن تجارب و طرح موضوعات و سوالات مرتبط با موضوع، هستند.

نقش آموزش فنی و حرفه‌ای در حرکت نظام‌های اقتصادی به سوی تولید هرچه کمتر کربن و نقش این آموزش در تغییر اقلیم، جلب توجه موسسات آموزش فنی و حرفه‌ای به کمک هرچه بیشتر در ایجاد جوامع پایدار و آموزش فنی و حرفه‌ای و گروه‌های داوطلب در زمینه تغییر اقلیم از محورهای برگزاری این کنفرانس است.

برگزاری این کنفرانس مجازی نشان می‌دهد که چارچوب‌ها و توافقات جهانی چگونه می‌توانند آموزش فنی و حرفه‌ای را برای توسعه مهارت‌های کیفی و مهارت‌‌هایی که نه تنها برای جهان کار بلکه همچنین برای یادگیری مادام‌العمر، فراگیر شدن آموزش، و حرکت جوامع و نظام‌های اقتصادی به سمت تولید هر چه کمتر کربن مورد نیاز است، به‌کار گیرند.

کد خبر 2956775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha