۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۱۵

مهر گزارش می‌دهد؛

طنین«مرگ‌برآمریکا»در جوار خلیج فارس/فریاد ضد استکباری استان بوشهر

طنین«مرگ‌برآمریکا»در جوار خلیج فارس/فریاد ضد استکباری استان بوشهر

بوشهر - مردم استان بوشهر در روز ۱۳ آبان با برگزاری راهپیمایی در نقاط مختلف، انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نقاط مختلف استان بوشهر امروز صحنه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار و بزرگداشت ۱۳ آبان‌ماه بود. اقشار مختلف مردم و به ویژه دانش‌آموزان در این راهپیمایی حضوری گسترده و پرشور داشتند.

در شهر بوشهر مردم از نقاط مختلف خود را به میدان شهید رئیسعلی دلواری در جوار ساحل خلیج فارس رساندند و تجمع بزرگ مبارزه با استکبار تشکیل شد.

مسئولان استان بوشهر از جمله آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مصطفی سالاری استاندار بوشهر، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این راهپیمایی حضوری گسترده داشتند.

خانواده معظم شهدا، دانش‌‌آموزان، دانشجویان، کسبه و بازاریان، کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی و . . . در این تجمع بزرگ حضور یافتند و استکبار جهانی را محکوم کردند.

سخنران مراسم ۱۳ آبان در مرکز استان، آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بود.

مردم در این تجمع فریادهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و مرگ بر استکبار سردادند و پرچم آمریکا به عنوان نماد استکبار به آتش کشیده شد.

از دیگر برنامه‌های راهپیمائی مردم بوشهر می‌توان به قرائت بیانیه و همچنین خواندن سرود اشاره کرد.

دیگر شهرهای استان بوشهر نیز امروز صحنه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز مباره با استکبار بود.

در شهر گناوه مردم حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان داشتند و بار دیگر انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.

مردم گناوه از چهار راه بنیاد شهید و امور ایثارگران تا یادمان شهدای گمنام گناوه راهپمایی کردند و مراسم روز ۱۳ آبان در این نقطه برگزار شد.

حجت الاسلام سید عبدالله دانشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و امام جمعه موقت گناوه سخنران مراسم امروز در گناوه بود.

در پایان این راهپیمائی یک قطع‌نامه در محکومیت استکبار جهانی در هشت بند قرائت شد و مردم نیز با تکبیر خود آن را تائید کردند.

شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی نیز امروز صحنه حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ضد استکبار بود.

محمد رضایی معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سخنران مراسم امروز راهپیمایی ۱۳ آبان در خورموج بود.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر خورموج از میدان امام خمینی(ره) شروع شد و تا میدان شهید مهدوی پایان یافت.

در این مراسم فرماندار شهرستان دشتی، امام جمعه، مسئولان شهرستان، دانش آموزان و معلمان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان و مردم همیشه در صحنه شهر خورموج حضور داشتند.

در شهرستان دشتستان نیز راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای مختلف برگزار شد و مردم با برگزاری راهپیمایی و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

دانش‌آموزان برازجان در پایان با تجمع عظیم در کانون امام خمینی (ره) و اجرای برنامه‌های فرهنگی روز ۱۳ آبان‌ماه را گرامی داشتند.

مردم شهر آبپخش نیز در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه حضوری باشکوه داشتند و از بانک ملی تا بلوار وحدت راهپیمایی کردند و مراسم پایانی و قرائت قطعنامه راهپیمایی نیز در بلوار وحدت انجام شد.

کد خبر 2957913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha