۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸

فریاد مرگ بر آمریکا بر بلندای بام ایران طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا بر بلندای بام ایران طنین انداز شد

بیجار-همزمان با یوم الله ۱۳ ابان راهپیمایی پرشکوهی با حضور مردم همیشه در صحنه بیجار برگزار شد و فریاد مرگ بر آمریکا بر بلندای بام ایران بار دیگر طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز است، زیرا در چنين روزی دانش آموزان انقلابی توانستند گوهر دانش و آموزش را در آيينه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خود باختگی را از سیمای مدرسه بزدايند.

۱۳ آبان ماه یادآور تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است که به صورت خودجوش و کاملا مردمی بر ضد اشغالگری آمریکا قیام کردند و توانستند با حرکت تاریخ ساز خود ماهیت پلید استکبار را بر همگان روشن کنند.

مردم بیجار گروس نیز در این روز بزرگ  از پیر و جوان،دانش آموز و دانشجو،بازاری و کسبه همه و همه آمدند و هم گام با تمام مردم ایران اسلامی در سراسر کشور ندای حق را فریاد زدند و نابودی مستکبران عالم را خواستار شدند .

در این راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و چندین شعار دیگر طنین انداز شد.

۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی مردم ایران است

مدیر آموزش و پرورش بیجار در راهپیمایی ۱۳ آبان که با حضور گسترده مردم بیجار برگزار شد اظهار داشت: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی  ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی افزود: ۱۳ آبان روز بزرگی در تاریخ پرفراز ایران اسلامی است و این روز به عنوان روز ظلم ستیری محسوب می شود.

وی اضافه کرد: ۱۳ آبان یادآور ۳ واقعه مهم، تأثیرگذار و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ازجمله تبعید امام راحل، روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی است.

مدیر آموزش و پرورش بیجار ادامه داد: امام خمینی (ره) از این واقعه "یعنی تسخیر لانه فساد جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام" را انقلاب دو  یاد کردند.

لطف الهی ادامه داد:امروز تمامی دانش آموزان بیجار گروس ،همزمان با سراسر کشور برای ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا به زیاده خواهی های دشمنان نه گفتند.

وی عنوان کرد: امروز بعد از گذشت ۵۱ سال از تبعید امام راحل، ۳۷ سال بعد از شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ در دانشگاه تهران و ۳۶ سال بعد از گذشت تسخیر لانه جاسوسی، ۱۳ آبان به تدبیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت به یک فرهنگ تبدیل شده است و همچنان ملت ایران اسلامی با همان شور در مقابل دشمن هوشیارانه و آگاهانه ایستاده اند.

لطف الهی گفت:حمایت آمریکایی‌ها از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و حکومت‌های مرتجع منطقه که بویی از دموکراسی را نبرده‌اند و حتی یک انتخابات هم در آن کشور برگزار نشده است و از رژیم آل سعود حمایت می‌کند نمونه‌های دشمنی و خصومت‌های‌ آمریکایی‌ها علیه ما است.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب آمریکا همان آمریکای قدیم یعنی همان آمریکای سال ۳۲ و طراح کودتای ۲۸ مرداد و همان آمریکایی که از رژیم شاهنشاهی حمایت کرد و  همان آمریکایی گه بعد از پیروزی انقلاب سفارت خانه خود را به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل کرد پس دشمنی‌های آمریکا هیچگاه پایانی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: آنچه که باعث شد تا دشمنان به پای میز مذاکره کشانده شودند ایتادگی استقامت و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی بود .

مدیر آموزش و پرورش بیجار آسایش ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست و بیان داشت:شهدا و ایثار گران ایران اسلامی با از خود گذشتگی توانستند درس آزادی و آزاد مردی را جهانیان ثابت کنند.

لطف الهی در پایان به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت:برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ماه پایانی سال ۹۴ بزرگ‌ترین عرصه مردم سالاری دینی و انسجام ملی خواهد بود و دشمنان را مأیوس و ناامید خواهد کرد.

کد خبر 2958175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha