۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵

همراه با اهدای جایزه مهتاب میرزایی؛

صنعت نفت ایران و تحولات چین در شهر کتاب بررسی می‌شود

صنعت نفت ایران و تحولات چین در شهر کتاب بررسی می‌شود

جلسه نقد و بررسی دو کتاب «یاد گذشته و اندیشه‌ آینده» و «یادداشت‌های پکن» و اهدای جایزه مهتاب میرزایی در قالب نشست هفتگی شهر کتاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، به تازگی دو کتاب «یاد گذشته و اندیشه‌ آینده» نوشته‌ محمدعلی موحد و «یادداشت‌های پکن» نوشته‌ محمد دهقانی توسط نشر نگاره‌ آفتاب منتشر شده است. کتاب «یاد گذشته و اندیشه‌ آینده» شامل ۱۰ مقاله در تاریخ ایران و صنعت نفت ایران است که دانش، بینش و نکته‌سنجی‌های موحد در باب تاریخ را در برمی‌گیرد.

کتاب «یادداشت‌های پکن» هم حاصل اقامت چند ماهه‌ محمد دهقانی برای تدریس زبان و ادبیات فارسی در پکن است که با نگاهی فرهنگی به تحولات فرهنگی چین می‌پردازد. این اثر، نفحه‌ ملایم و ماندگاری از عبیر فرهنگ باستانی چین را به خواننده‌ ایرانی می‌رساند.

نشست هفتگی شهر کتاب روز سه‌شنبه ۱۹ آبان از ساعت ۱۶:۳۰ به بحث و گفت‌وگو درباره‌ دو کتاب «یاد گذشته و اندیشه‌ آینده» و «یاددشت‌های پکن» و همچنین اهدای جایزه‌ مهتاب میرزایی اختصاص دارد. 

این نشست با  حضور محمدعلی موحد، محمد دهقانی و علی میرزایی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود و ورود عموم علاقه مندان به آن آزاد است.

کد خبر 2959419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha