۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۵۷

مدیرعامل بنیاد فارابی از پشت صحنه فیلم «ربوده شده» بازدید کرد

مدیرعامل بنیاد فارابی از پشت صحنه فیلم «ربوده شده» بازدید کرد

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه فیلم «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی صبح امروز ۱۷ آبان ماه برای بازدید از پشت صحنه فیلم «ربوده شده» به سعادت آباد رفت و در این بازدید ضمن آرزوی توفیق برای گروه تولید این فیلم سینمایی گفت: بنیاد سینمایی فارابی از مجموع فیلمنامه های که همسو با اولویت های فرهنگی هستند در حد توان حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید فیلم های ارزشمند و ماندگار، کلید شکوفایی سینمای ایران است، افزود: با توجه به تعاملی که با فیلمسازان برقرار شده، در آینده نزدیک شاهد تولید آثاری فرهنگی و تاثیرگذار خواهیم بود.

فیلم «ربوده شده» پنجمین فیلم میرباقری است و برای حضور در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده می شود. در خلاصه داستان این فیلم چنین آمده است: زوجی در آستانه مهاجرت دچار مشکلاتی می شوند که مسیر زندگی آنها تغییر پیدا می‌کند.

نیکی کریمی، سروش صحت، پگاه خسروی، روزبه بمانی، امیر علیان، بهرنگ حجازی، حامد جوادی، سعید بهروزی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کد خبر 2960868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha