۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۳۲

با حکم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران؛

سرپرست شرکت مخابرات خراسان شمالی منصوب شد

سرپرست شرکت مخابرات خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد - با انتصاب محمد سالاری به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی، سرپرست جدید این شرکت در خراسان شمالی با حکم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتصاب محمد سالاری مدیرعامل پیشین شرکت مخابرات خراسان شمالی به سمت مدیرعامل این شرکت در خراسان رضوی، سرپرست شرکت مخابرات ایران طی حکمی علیرضا هاشمی را به سمت سرپرست این شرکت برگزید.

هاشمی پیش از این به عنوان مسئولیت معاونت کیفیت فرایند شرکت ارتباطات ثابت ایران و همچنین عضویت هیئت مدیره شرکت مخابرات خراسان شمالی را بر عهده داشته است.

هاشمی ۵۱ ساله دارای مدرک فوق لیسانس مخابرات و صاحب تخصص در زمینه های مخابرات، آی تی و فناوری اطلاعات است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سالاری مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی که جانشین ملک جعفریان در خراسان رضوی شد، پیش از این به مدت شش سال مدیریت شرکت مخابرات در این استان را برعهده داشت.

ارتقاء جایگاه خراسان شمالی از رتبه ۲۹ به رتبه هفت کشوری تا پایان سال ۹۳، ارتقاء بهبود کیفیت ارتباطات استان در زمینه تلفن همراه و کسب رتبه یک کشوری، واگذاری بیش از ۴۰ هزارشماره تلفن ثابت، بالغ بر ۴۰ هزار پورت ADSL و ۴۰۰ هزار شماره تلفن همراه در سطح استان، از فعالیت های دوران تصدی مسئولیت وی بوده است.

کد خبر 2963005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha