۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۵۶

رايو «اربعين» از شنبه شنیدنی می‌شود

رايو «اربعين» از شنبه شنیدنی می‌شود

معاون صدای رسانه ملی راه اندازي راديو «اربعين» را گامی برای انعكاس هرچه بهتر راهپيمايی عظيم اربعين برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نسرين آبرواني معاون صداي رسانه ملي گفت: با نزديك شده به  اربعين حسيني (ع) و به منظور پوشش هر چه بهتر اخبار و اطلاعات حضور گسترده زائران در اين اجتماع عظيم، معاونت صداي رسانه ملي، شبكه راديويي جديدي را با عنوان «راديو اربعين» از شنبه راه اندازي مي كند.

وی افزود: ارسال گزارش‌هايي از اين مراسم باشكوه، گفتگو با عزاداران حسيني (ع) و انعكاس حال و هواي آنان، روايت واقعه بزرگ عاشورا براي شنوندگان و ارائه آخرين اقدامات دستگاه‌ها و نهادهاي خدمت رسان از جمله محورهاي اصلي راديو اربعين است. همراهي با زائران ميليوني هموطن و ديگر زائران فارسي زبان و همچنين اطلاع رساني لحظه به لحظه و پوشش مداوم همه اخبار و اطلاعات و مطالب مربوط به تجمع ميليوني اربعين در كربلا و تداركات لازم در طول راهپيمايي از اهداف اين راديو است.

وي با اشاره به محتواي معارفي، گزارشي، خبري و كارشناسي راديو اربعين افزود: اين راديو از ۱۸ روز قبل از اربعين يعني ۲۳ آبان به صورت رسمي كار خود را آغاز خواهد كرد و دو روز بعد از همايش بزرگ اربعين حسيني به كار خود پايان مي‌دهد.

آبرواني گفت: پخش اين راديو ۲۴ ساعته است و در مسائل اجرايي، خدمات دستگاه‌ها و نهادهاي خدمات‌رسان به زائران را منعكس و نكات لازم در اين سفر معنوي را نيز در قالب اخبار و گزارش هاي مختلف اطلاع‌رساني مي كند.

اين راديو از ۲۳ آبان تا ۱۳ آذر روي موج اف‌ام رديف ۹۵ و نيم مگاهرتز در تهران و استان‌هاي مرزي كشور و همچنين روي DVBT براي مخاطبان كل كشور و بر روي اپليكيشن تلفن همراه براي مخاطبان در اقصي نقاط دنيا پخش خواهد شد.

کد خبر 2964735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha