۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۱۰

دومین مرکز مهارت آموزی کوثر در منطقه ۷ راه اندازی شد

 دومین مرکز مهارت آموزی کوثر در منطقه ۷ راه اندازی شد

رئیس اداره بانوان منطقه ۷ از راه اندازی دومین مرکز مهارت آموزی کوثر در این منطقه با هدف ایجاد فضای مناسب جهت اشتغال و درآمدزایی بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فهیمه احمدی خواه با اعلام این مطلب افزود: مراکز مهارت آموزی کوثردر هر منطقه از شهرداری به منظور ایجاد فضای مناسب برای زنان توانمند سرپرست خانوار راه اندازی می شود تا آنها در آن بتوانند با خاطری آسوده شروع به کار و درآمدزایی کنند.

وی با اشاره به اینکه دومین مرکز مهارت آموزی کوثر در خیابان سمیه نبش بیمارستان آراد به  زودی افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: این مرکز در راستای کمک به توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار یا بدسرپرست راه اندازی خواهد شد.

رئیس اداره بانوان منطقه ۷ تصریح کرد: نخستین مرکز مهارت آموزی کوثر در طبقه پایین شهرداری منطقه شروع به کار کرده است و در این مرکز زنان توانمندی که کارآفرین برتر هم به حساب می آیند آشپزخانه ای به راه انداخته اند.

وی یادآور شد: با ساخت این مراکز می خواهیم زنان سرپرست خانوار که مهارت دارند اما پشتوانه ای ندارند در محیطی امن و با نشاط مشغول به کار شوند. در بیشتر مواقع زنانی به مرکز ما مراجعه می کنند که توانمندی های ویژه ای دارند اما مشکل آنها نداشتن سرمایه لازم برای شروع کار و فعالیت است و در واقع این مراکز می تواند بانوان را بدون سرمایه زیاد به کار مشغول کند.

کد خبر 2964757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha