۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۵۳

در گفتگو با مهر اعلام شد:

پذیرش ۵۳۴ نفر از فارس در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پذیرش ۵۳۴ نفر از فارس در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شیراز - رئیس اداره امور اداری آموزش و پرورش فارس از پذیرفته شدن ۵۳۴ نفر از استان فارس در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

وحید نظام الملک در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: ۵۳۴ نفر از استان فارس توانستند در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شوند.

وی اضافه کرد: از این تعداد حدود ۱۲۰ نفر زن و مابقی مرد بوده اند.

رئیس اداره امور اداری آموزش و پرورش فارس گفت: این تعداد از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت استخدام است و بنابراین پس از مرحله مصاحبه، در نهایت یک سوم این افراد به استخدام آموزش و پرورش درمی آیند.

نظام الملک با اشاره به اینکه برگزاری مرحله مصاحبه از امروز در استان آغاز شده، گفت: طی روز شنبه و یک شنبه داوطلبان زن و از دوشنبه تا آخر هفته داوطلبان مرد در مرحله مصاحبه مورد بررسی قرار می گیرند.

وی یادآور شد: مصاحبه دارای دو بخش عمومی و تخصصی است که در بخش عمومی روان شناسی تربیتی مدنظر قرار گرفته و بخش تخصصی نیز مربوط به رشته تحصیلی هر داوطلب است و همچنین علاوه بر مصاحبه، مدرک تحصیلی داوطلبان نیز بررسی می شود.

رئیس اداره امور اداری آموزش و پرورش فارس بیان کرد: افراد پذیرفته شده یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش می بینند و سپس از سال تحصیلی آینده در مدارس مشغول به تدریس می شوند.

نظام الملک گفت: استخدام ها در قالب آموزگار برای دوره ابتدایی، دبیر برای متوسطه اول و دوم و هنرآموز برای رشته های فنی خواهد بود.

وی همچنین بیان کرد: ۷۰ نفر نیز در استان با استفاده از سهمیه خانواده شهدا و بدون آزمون در آموزش و پرورش استخدام می شوند.

کد خبر 2966607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha