۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

مشکل تامین اعتبارات در بخش ریلی/افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت برای اربعین

مشکل تامین اعتبارات در بخش ریلی/افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت برای اربعین

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به کمبود اعتبارات و سرمایه‌گذاری در بخش ریلی، گفت: برای ایام اربعین حسینی امسال ۱۵ تا ۲۰ درصد به ظرفیت عادی مسیر خوزستان اضافه می‌کنیم.

سیدحسن موسوی‌نژاد در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه درآمد هزینه‌های شرکت حمل و نقل ریلی رجاء مانند تمام بنگاه‌های اقتصادی با هم همخوانی ندارد، گفت: در حال حاضر درآمد هزینه‌ها به سختی به هم می‌رسند و در بخش اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی در خصوص اجرای سیاست‌های شرکت راه‌آهن برای بخش ریلی، تصریح کرد: تاکنون سیاست‌های دولت نتوانسته مشکلات زیادی را از شرکت‌های ریلی برطرف کند، زیرا در این بخش ما نیاز به تقویت اعتبارات داریم.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری قابل توجهی تاکنون در این بخش صورت نگرفته است، افزود: باید اعتبارات موردنیاز برای توسعه و تجهیز بخش ریلی تامین شود تا سیاست‌ها به درستی به اجرا برسد.

موسوی‌نژاد در خصوص برنامه‌های شرکت رجا برای ایام اربعین حسینی اظهار داشت: در اربعین حسینی و ۲۸ و ۳۰ صفر که مسافران توجه به سمت شهرهای زیارتی دارند، تلاش شده است تا قطارهای بیشتری را در این مسیرها بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه از هم‌اکنون تقاضاها برای سفر به خوزستان افزایش یافته است، تصریح کرد: برنامه داریم تا ۱۵ تا ۲۰ درصد به ظرفیت عادی این مسیر برای این ایام اضافه کنیم.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به برنامه‌های افزایش ناوگان در این شرکت اظهار داشت: برنامه‌های ما به تامین اعتبارات بستگی دارد، اما امیدواریم که بتوانیم امسال با تامین این اعتبارات، مشکلات اقتصادی را برطرف کرده و تامین ناوگان داشته باشیم.

 

 

 

کد خبر 2967163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha