۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی؛

انتشارات آستان قدس محصولات خود را با تخفیف ۵۰ درصدی ارایه می کند

انتشارات آستان قدس محصولات خود را با تخفیف ۵۰ درصدی ارایه می کند

مشهد- همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه انتشارات آستان قدس رضوی محصولات خود را با اعمال تخفیف ۱۰ الی ۵۰ درصد به مخاطبان ارایه می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی این موسسه فرهنگی محصولات و انتشارات خود همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی با تخفیف ۱۰ الی ۵۰ درصد عرضه می کند.

بنا بر این گزارش این شرایط ویژه و تخفیف ۵۰ درصدی شامل ۲۰۰ عنوان از کتاب های منتخب «به نشر» در دو گروه بزرگسال و کودک در بر می گیرد.

 در طول هفته کتاب و کتابخوانی در تمامی فروشگاه های دوازده گانه به نشر در سطح شهر مشهد و همچنین فروشگاه های تهران، گرگان، نیشابور، درگز و تربت حیدریه مخاطبان و مراجعه کنندگان می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره ببرند.

روابط عمومی انتشارات استان قدس اعلام کرد: همچنین در این هفته سایر کتاب های تولیدی مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی از ۲۰ درصد تخفیف و کتاب های سایر ناشران موجود در فروشگاه های به نشر از ۱۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار می شوند.

گفتنی است انتشارات آستان قدس رضوی دارای شش فروشگاه در اطراف حرم مطهررضوی در مشهد مقدس و همچنین شش فروشگاه در سایر نقاط شهر مشهد و  تعداد شش فروشگاه نیز در سایرشهرهای کشور است.

هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار از یک شنبه ۲۴ آبان آغاز و تا اول آذر ماه جاری ادامه دارد.

کد خبر 2967212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha