۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۰۱

رئیس پلیس فتای مازندران:

۲۵ فقره کلاهبرداری پیامکی در مازندران کشف شد

۲۵ فقره کلاهبرداری پیامکی در مازندران کشف شد

ساری - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مازندران، از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری پیامکی و کشف بیش از ۲۵ فقره کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی انتظامی مازندران، سرهنگ حسن محمد نژاد افزود: در پی مراجعه فردی به پلیس فتای استان مبنی بر اینکه افرادی به بهانه این‌که در مسابقه طرح همراه اول مبلغ ۱۵ میلیون ریال برنده‌شده، مالباخته را به‌پای دستگاه خودپرداز کشانده و از وی ۱۵۰ میلیون ریال کلاه‌برداری کردند. موضوع در دستور کار کارشناسان و مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهمان اینترنتی در اقدامی مشابه اقدام به کلاهبرداری ۴۰۰ میلیون ریالی از یک شهروند کردند و پس از شناسایی متهم در تهران، مأموران و کارآگاهان پلیس فتا با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی هماهنگ پلیسی متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا مازندران، افزود: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی، به بزه انتسابی با همکاری یکی از همدستانش اعتراف کرد.

سرهنگ محمدنژاد بابیان اینکه در همین ارتباط مأموران با شناسایی برخی متهمان دیگر این پرونده بیش از ۲۵ فقره کلاهبرداری پیامکی را کشف و ضبط کردند، افزود: متهمان این پرونده  در چندین مرحله عملیات در استان تهران شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: سرکرده اصلی این پرونده فردی در تهران بود، که به یکی از روستاها در استان‌های جنوبی کشور متواری شد. با شناسایی مخفیگاه این فرد با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

سرهنگ محمدنژاد با هشدار به شهروندان عنوان داشت: ارسال یک پیامک دلیل بر برنده شدن شما در طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان‌دهنده کلاه‌برداری است.

کد خبر 2967641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha