۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰

اخبار کوتاه هرمزگان؛

۶۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان جهیزیه دریافت کردند

۶۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان جهیزیه دریافت کردند

بندرعباس - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات امدادی ۶۰۰ جهیزیه به زوج های جوان و نو عروسان در نوبت اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد هرمزگان، مهرداد تاجیک گفت: از محل اعتبارات امدادی با اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ۶۰۰ جهیزیه نقدی برای هر نفر ۲ میلیون تومان به نوعروسان خانواده های تحت پوشش در استان که درنوبت جهیزیه بودند، اهدا شد.

تاجیک افزود: تعداد ۲۲۰۰ پرونده دیگر از زوج های جوان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارد که نیازمند ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار است. از خیرین و نیکوکاران دست یاری طلب می کنیم تا بتوانیم به زوج های جوان در نوبت جهیزیه اهداء کنیم.

پرداخت بیش از ۹۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمک موردی و ویژه به نیازمندان بستک

مدیرکمیته امداد بستک گفت: امسال بیش از ۹۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در هفت ماه سالجاری به مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند شهرستان بستک پرداخت شد.

پرویز هاشمی پور بیان داشت: این کمک ها به صورت بلاعوض و از محل اعتبارات امداد و کمکهای خیرین و مردم نیکوکار در شهرستان پرداخت شد. کمک های موردی به این مددجویان و نیازمندان جهت کمک هزینه های درمانی ،معیشت و سایر مشکلات محرومین پرداخت شده است.

۲۱۱ فرصت شغلی توسط کمیته امداد منطقه سه بندرعباس برای مددجویان ایجاد شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بندرعباس از ایجاد ۲۱۱ فرصت شغلی برای مددجویان خبر داد.

علی احمدی با اعلام این خبر افزود: در هفت ماه ابتدایی سال جاری تعداد ۲۱۱ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه سه بندرعباس ایجاد شده است. در این مدت ۳۶ فقره وام اشتغالزایی از محل اعتبارات امدادی به مبلغ ۴ میلیاردو ۷۲۲ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

وی اظهارداشت: ۱۶۳ فقره وام قرض الحسنه اشتغالزایی از اعتبارات بانکی به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شد.

احمدی به پرداخت وام مشاغل خانگی در این نهاد اشاره و تصریح کرد : ۱۲ فقره وام مشاغل خانگی به مبلغ۴۹۰ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شد. برای ایجاد ۲۱۱ فرصت شغلی مبلغ ۲۱۰ میلیاردو ۳۵۲ میلیون ریال هزینه شده است

کد خبر 2968080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha