۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰

فرماندار شیروان:

مصوبات سفر رئیس جمهوری در مورد شیروان پیگیری شود

مصوبات سفر رئیس جمهوری در مورد شیروان پیگیری شود

شیروان - فرماندار شیروان خواستار پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی شد و گفت: باید مصوبات این سفر برای شهرستان شیروان به ویژه در حوزه کشاورزی پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی صفایی صبح امروز در نشست صمیمی استاندار خراسان شمالی با روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا دهیاران و شهرداران شهرستا شیروان گفت: به رغم اینکه اعتبارات خوبی در سفر ریاست جمهوری به استان به بخش آبیاری مدرن این شهرستان اختصاص یافته، اما خط انتقال آب و برق خرده مالکین به دلیل فاصله داشتن از شبکه های اصلی مستلزم پرداخت هزینه‌های زیادی می شود که امیدواریم این موضوع پیگیری شود.

وی درادامه بیان کرد: باغداران بر اثر خشکسالی‌های سال‌های اخیر خسارت‌های بسیاری را متحمل شده اند، اما با بارندگی های خوب امسال امیدواریم که شاهد شکوفایی بخش کشاورزی دراین شهرستان باشیم.

صفایی افزود: شیروان به لحاظ قرار گرفتن در نقطه مرزی بخش مرکزی شهرستان به رغم داشتن حوزه اقلیمی و جغرافیایی در یک مقطع زمانی از لیست مرزی بودن حذف شد و نتوانستیم از مزایای شهرستانهای مرزی استفاده کنیم، اما امیدواریم که این موضوع پیگیری شود، چراکه مرزی بودن نقش مهمی در توسعه همه جانبه این شهرستان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خراسان شمالی صبح امروز برای بررسی مسائل ومشکلات شهرستان شیروان به این شهرستان سفر کرده است.

شهرستان شیروان با جمعیتی بالغ بر ۱۵۷ هزار نفردر ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد مرکز استان خراسان شمالی واقع شده است.

کد خبر 2970275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha