۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹

ورود شانزدهمین ریل باس تولید ملی به ناوگان

ورود شانزدهمین ریل باس تولید ملی به ناوگان

سری شانزدهم از قطارهای ریل باس تولید داخل پس از گذراندن مراحل مختلف تست و بازرسی، از امروز سه شنبه به شبکه ریلی کشور پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا کمالی نژاد با اشاره به اینکه سری شانزدهم از قطارهای ریل باس تولید شرکت ایریکو پس از گذراندن مراحل مختلف تست و بازرسی، از امروز به شبکه ریلی کشور پیوست، گفت: تولید این ریل باس‌ها پس از گذراندن یک دوره رکود چهار ساله با بهره‌گیری از توان فنی کارشناسان داخلی و تولید برخی از قطعات در داخل کشور دوباره آغاز شده و با کیفیتی مناسب در حال انجام است.

مدیر کارخانه ایریکو افزود: براساس قراردادی که شرکت ایریکو با شرکت قطارهای مسافری رجا منعقد کرده، قرار است در مجموع ۱۵۰ دستگاه از این واگن‌ها را به این شرکت تحویل دهد که تاکنون ۶۴ واگن از این مجموعه به شرکت رجا تحویل داده شده است.

در مراسم آغاز به کار مجدد خط تولید ریل باس شرکت ایریکو در مرداد ماه سال جاری اعلام شده بود که در صورت فراهم بودن شرایط، ایریکو امکان تولید یک رام قطار در هر ماه را خواهد داشت و تا پایان سال ۹۴ در مجموع چهار رام دیگر از این قطارها تولید شده و به بهره دار آنها تحویل داده شوند.

قطارهای ریل باس تولید داخل از نوع خودکشش هستند و عمدتاً در مسیرهای حومه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کد خبر 2970692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha