۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۱۴

در اجلاس ملی دانشجویی مهندسی برق عنوان شد:

پیشرفت جامعه درگرو ارتباط دانشجویان و صنعتگران است

پیشرفت جامعه درگرو ارتباط دانشجویان و صنعتگران است

مشهد-رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: ارتباط دانشجویان و صنعتگران می‌تواند راهگشای ما در کاربردی کردن علوم و بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهی در پیشرفت جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تقی زاده در هجدهمین اجلاس ملی دانشجویی مهندسی برق ایران که روز سه‌شنبه در سالن همایش برج سپهر صادرات مشهد برگزار شد، برگزاری این اجلاس را ثمره پویایی دانشگاه دانست و اظهار کرد: در سال ۹۴ میزبانی از سه همایش ملی در خراسان رضوی توسط دانشگاه پیام نور پیش‌بینی‌شده که همایش نسبت دین و اخلاق در مهرماه برگزار شد و همایش فضل بن شاذان در دی‌ماه اجرا خواهد شد.

وی بابیان اینکه رویکرد ما در برگزاری همایش‌ها ایجاد هویت ملی مذهبی است که بتواند الگوی مناسبی برای مردم باشد، ادامه داد: هجدهمین اجلاس ملی دانشجویی مهندسی برق با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی در تلاش است ارتباطی میان صنعت، فناوری و دانشگاه ایجاد کند.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی بر لزوم کاربردی بودن همایش‌های علمی تأکید کرد و گفت: حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های مختلف در این همایش راهگشای ما در کاربردی کردن فنّاوری است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌های مختلف از نشاط دانشگاه پیام نور سرچشمه می‌گیرد، افزود: دوران آخر هفته‌ای بودن این دانشگاه به سر آمده و امروز دروس آن به شکل تمام‌وقت، نیمه‌حضوری و الکترونیکی فعال است.

تقی زاده به تحصیل بیش از ۵۰هزار دانشجو در ۳۱ واحد این دانشگاه در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: دانشجویان پیام نور استان با کسب مقامات علمی در مسابقات مختلف به‌ویژه رشته‌های هوافضا و رباتیک، این دانشگاه را به‌عنوان قطب علمی کشور مطرح کرده‌اند.

کد خبر 2970841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha