۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۳۸

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی؛

مراقب گسترش مذاهب نوظهور در جامعه باشیم

مراقب گسترش مذاهب نوظهور در جامعه باشیم

بجنورد - معاون فرهنگی سازمان تبلیعات اسلامی کشور گفت: باید مراقب گسترش مذاهب نوظهور و نوپدید در جامعه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در حاشیه همایش ستاد ساماندهی شئون فرهنگی که در بجنورد برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: هجمه‌های فرهنگی یکی از ابزارهای دشمن است تا بوسیله آن به ارزشهای حاکم بر جامعه اسلامی لطمه وارد کند.

وی گفت: گسترش عرفان و‌مذاهب نوپدید دینی از دیگر هجمه های دشمن است که دشمن در این زمینه تلاش دارد تا فهم و باور خود را در قالب این مذاهب به جامعه دینی نفوذ دهد؛ از این جهت بایستی مراقب گسترش این مذاهب در جامعه باشیم.

حجت الاسلام روحانی نژاد اظهار کرد: شیطان پرستی، مدعیان دروغین به عنوان همسر، نایب امام زمان) عج(و... و. از جمله عرفان و مذاهب نوظهور گسترش یافته است.

به گفته وی خوشبختانه دشمن تاکنون نتوانسته است سبک و روش‌های عرفان‌های نوظهور را در کشور ما گسترش دهد.

حجت الاسلام روحانی نژاد اظهار کرد: اگر نهادهای فرهنگی و حوزه‌های علمیه فعالیت‌ها و اقدامات خود را به خوبی انجام دهند، به نیازهای معنوی مردم به درستی پاسخ داده می شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان، تصریح کرد: شبکه های آمریکایی با برنامه های نامناسب سعی در تفرقه و اختلاف بین اهل تشیع و تسنن دارند که باید مواظب بود.

حجت الاسلام روحانی نژاد گفت: شبکه‌های آمریکایی هیچ نسبتی با تشیع ندارند و فقط می‌خواهند با از بین بردن وحدت و انسجام اسلامی و ایجاد اختلافات مذهبی در جوامع مختلف خونریزی راه بیندازند.

وی بر وحدت بین اقوام و مذاهب تاکید کرد و گفت: امیدواریم با بصیرت، آگاهی و وحدت بتوانیم راه‌های نفوذ دشمن را سد و خواسته دشمنان را در نطفه خفه کنیم.

کد خبر 2970880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha