۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۲۹

عبدالله ویسی:

پیروزی برابر گسترش شش امتیازی بود/ سیف اللهی خودش را جمع کند!

پیروزی برابر گسترش شش امتیازی بود/ سیف اللهی خودش را جمع کند!

اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پیروزی برابر تیم گسترش فولاد تبریز به اندازه شش امتیاز برای ما ارزش داشت زیرا ما را به صدرنشینی رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی شامگاه امروز پنجشنبه پس از پیروزی تیمش در برابر گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی با گسترش فولاد بسیار سخت و حساس بود و این موضوع را از قبل پیش بینی کرده بودیم. ما هم تمام تلاش خود در این بازی را به کسب سه امتیاز معطوف کرده بوده ایم و خدا را شکر به این امر مهم دست پیدا کردیم. من این پیروزی شیرین که منجر به صدرنشینی ما شد را به مردم خوزستان تقدیم می کنم.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان من تمام نکات فنی در این بازی را به خوبی رعایت کرده بودند. امیدوارم در سایر بازی ها هم بازیکنان ما اینگونه ظاهر شوند تا بتوانیم به روند موفقت آمیز خود ادامه بدهیم زیرا آنها امسال نشان دادند شایسته صدرنشینی هستند.

ویسی در خصوص حریف نیز بیان کرد: آنها در بازی های خارج از خانه فقط یک گل دریافت کرده بودند و در کل ۱۰ امتیاز در بازی های خارج از خانه گرفته بودند که این نشان می دهد این تیم در خارج از خانه به شدت زهردار است و این موضوع کار ما را برای این بازی سخت کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین در خصوص اینکه سرمربی حریف این بازی را فاقد کیفیت لازم دانسته بود نیز گفت: بعد از این همه تعطیلی در لیگ برتر، طبیعی است که بازی ها کیفیت لازم را از دست بدهند من هم اعقتاد دارم که ما می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم.

ویسی در خصوص خوشحالی فراوانش در پایان بازی نیز افزود: این بازی حکم شش امتیاز را برای ما داشت که با پیروزی در آن به صدرنشینی دست یافتیم.

وی در خصوص بی رغبتی سیف اللهی بازیکن استقلال خوزستان برای ورود به بازی هنگام تعویض نیز اظهار کرد: اگر این بازیکن به این رفتار خود ادامه دهد بی شک در نیم فصل جایی در ترکیب تیم ما نخواهد داشت به همین دلیل به این بازیکن توصیه می کنم به سرعت خودش را جمع و جور کند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را استقلال خوزستان با یک گل به سود خود پایان داد و موقتا صدرنشین شد.

کد خبر 2972547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha