۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۵۰

چند خبر از رادیو

رادیو اقتصاد از قاچاق کالا می‌گوید/ کوچک اما پهلوان

رادیو اقتصاد از قاچاق کالا می‌گوید/ کوچک اما پهلوان

پخش نمایش «کوچک اما پهلوان» درباره زندگی یک شهید از رادیو نمایش، بیان دلایل تاخیر انتشار آلبوم «درفش کاویانی» از رادیو فرهنگ و همچنین پرداختن به موضوع قاچاق در رادیو اقتصاد از اخبار امروز رادیو هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سریال نمایش رادیویی «کوچک اما پهلوان» به کارگردانی رضا عمرانی از اول آذر ماه از رادیو نمایش پخش می شود.

«کوچک اما پهلوان» را غلامرضا قاسمیان نوشته و داستان آن درباره زندگی رزمنده شهید طوقانی است که او را در کودکی پهلوان کوچولو خطاب می کردند.

در این نمایش هنرمندانی چون رحمان باقریان، شمسی صادقی، مهرداد عشقیان و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

«کوچک اما پهلوان» به تهیه کنندگی عذرا وکیلی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمدرضا قبادی فر از فردا ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

دلایل تاخیر انتشار آلبوم شهرام ناظری

آلبوم صوتی و تصویری «درفش کاویانی» با صدای شهرام ناظری خوانده شده و برای آماده‌ شدن آن هشت سال زمان صرف شده است. این آلبوم ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۹۴ و همزمان با بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در دانشکده‌ ادبیات دانشگاه تهران معرفی و رونمایی‌ شد و قرار بود تابستان ۹۴ در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. ندا رادمهر گزارشگر برنامه «نیستان» فردا با فرید الهامی آهنگساز و سرپرست گروه «فردوسی» و آهنگساز آلبوم «درفش کاویانی» گفتگو می کند.

فرید الهامی در برنامه «نیستان» از دلایل تاخیر انتشار آلبوم «درفش کاویانی» و برنامه های آینده گروه «فردوسی» می گوید.

برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ برنامه ای با موضوع موسیقی ایرانی است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود.

برنامه «نیستان» به تهیه کنندگی وحید رستگاری، دستیار تهیه فاطمه حق وردی و با اجرای فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۵۸ پخش می شود.

نگاهی به کتاب «سیب و عطش»

کتاب «سیب و عطش» نوشته محمدرضا سنگری با مضمون واقعه کربلا یکشنبه یکم آذر در برنامه «فراهنگ» از رادیو فرهنگ بازخوانی می شود.

برنامه «فراهنگ» کاری از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ پخش می شود و به معرفی یک کتاب به همراه پخش موسیقی اختصاص دارد.

کتاب «سیب و عطش» شامل دل‌نوشته‌های محمدرضا سنگری در رثای سالار شهیدان و واقعه کربلا است و قرار است بخش هایی از این کتاب در برنامه «فراهنگ» بازخوانی شود.

تهیه کننده این برنامه مریم مقدسی است و اجرای آن بر عهده راضیه گردکاهد و آرش فلاحت پیشه است که از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۵۸ پخش می شود.

پیامدهای مخرب اقتصادی قاچاق کالا

رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد پنهان» که یکشنبه اول آذر ماه روی آنتن می رود پیامدهای مخرب اقتصادی قاچاق کالا را بررسی می کند.

ابراهیم زارعی مشاور اقتصادی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در برنامه فردا در مورد معضلات اقتصادی قاچاق کالا صحبت می کند.

از دیگر موضوعات در این برنامه می توان به قاچاق کالا و اختلال در درآمدهای دولت و نیز بررسی اثرات منفی بر تولید اشاره کرد.

برنامه «اقتصاد پنهان» کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی الهام مصطفوی یکشنبه ساعت ۲۰:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود. 

کد خبر 2973348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha