۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

استفاده از ظرفیت روحانیون و طلاب در برنامه‌های بسیج مطلوب است

استفاده از ظرفیت روحانیون و طلاب در برنامه‌های بسیج مطلوب است

بجنورد- فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: از ظرفیت روحانیون و طلاب استان در اجرای برنامه های بسیج به نحو مناسبی استفاده می شود.

سردار سیدحسن مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تبریک هفته بسیج افزود: فعالیت های بسیج طلاب مکمل اجرای سایر برنامه‌های بسیج از جمله مباحث فرهنگی، اجتماعی و ... است.

وی گفت: سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی به مناسبت هفته بسیج برگزاری نشست تخصصی طلاب و بسیجیان با حضور نخبگان استان را در برنامه های خود پیش بینی کرده است.

سردار مرتضوی اظهار کرد: امروز بسیج به نقطه‌ای رسیده که از لحاظ کمی و کیفی رشد مطلوبی داشته است.

وی با اشاره به فعالیت قشر طلاب در ساختار بسیج تصریح کرد: خوشبختانه روحانیون و طلاب استان در تمامی زمینه ها با بسیج تعامل و ارتباط دارند.

سردار مرتضوی با بیان اینکه از ظرفیت روحانیون استان در برنامه های بسیج به نحو مناسبی استفاده میشود، گفت: مشارکت و ارتباط روحانیون با بسیج، حضور فعال آنان در کاروان‌های راهیان نور و...از جمله موارد حضور روحانیون و طلاب در برنامه های بسیج  است.

به گفته وی روحانیون خراسان شمالی در هنگام اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی حضور پررنگ داشته و نقش خود را در تبلیغ، ترویج و تبیین دستاوردهای انقلاب و رشادت های رزمندگان به خوبی ایفا کرده اند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهار کرد: حضور روحانیون در برنامه های تربیتی، معرفتی، مهارتی، بصیرت افزایی و ... بسیجیان به وضوح مشهود است.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذر ماه  به عنوان هفته گزامیداشت بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.

کد خبر 2973446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha