۱ آذر ۱۳۹۴، ۸:۵۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

دلیل غیبت تهران در لیگ برتر ژیمناستیک/ این بار مشکلات مالی نبود!

دلیل غیبت تهران در لیگ برتر ژیمناستیک/ این بار مشکلات مالی نبود!

سرپرست هیات ژیمناستیک استان تهران می‌گوید دلیل شرکت نکردن تیم استان در مسابقات لیگ برتر مشکل مالی نبود و تنها به خاطر کمبود زمان این اتفاق رخ نداد.

روح‌الله وین در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد رقابتهای لیگ برتر زیمناستیک و حضور نیافتن تیم این استان در این رقابتها، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: از زمانی که مسئولیت هیات ژیمناستیک استان تهران را بر عهده گرفتم، یعنی از اواسط تیرماه، هیچ تیمی در رده‌های سنی مختلف نداشتیم و از آن زمان تمام تلاشمان را برای راه اندازی اردوی تیم‌های ملی به کار بستیم.

وی افزود: در اولین گام سعی کردیم تا ابتدا در رده سنی نوجوانان و جوانان کار را آغاز کنیم که موفق شدیم هر چهار رتبه نخست رقابتهای کشوری را به خود اختصاص دهیم و ژیمناستیک پایتخت با اقتدار در تیم ملی حضور داشته باشد. در رده سنی بزرگسالان نیز ایمان خاموشی از تهران در اردوی تیم ملی حضور دارد. 

سرپرست هیات ژیمناستیک استان تهران در خصوص علت غیبت تیم این استان در مسابقات لیگ برتر یادآور شد: معتقدم یک تیم باید بهترین و آماده ترین ورزشکارانش را راهی رقابتهای بزرگی همچون لیگ برتر کند. همانطور که اشاره کردم در رده سنی بزرگسالان به صورت تیمی ژیمناستی نداشتیم که در رقابتهای لیگ برتر شرکت دهیم اما کار را آغاز کرده‌ایم و مطمئن باشید در مرحله بعد با قدرت شرکت خواهیم کرد.

وین در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد اظهار نظر رئیس سازمان لیگ ژیمناسیتک در خصوص عدم هزینه حتی ۵۰۰ هزار تومانی هیات استان تهران برای لیگ چیست؟، خاطرنشان کرد: باید بگویم علیت غیبت تهران در مسابقات لیگ مالی نبود. اگر در رده سنی بزگسالان تیم خوبی در مدت گذشته آماده شده بود آن را در مسابقات لیگ شرکت می دادیم ولی متاسفانه نمی شد در این شرایط در مسابقات حضور داشت. ژیمناستیک تهران همواره الگوی خوبی در کشور بوده و هدف و نگاه ما در هیات استان تهران قهرمانی در مسابقات است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است هرگاه ژیمناستیک استان تهران به روزهای اوج خود رسیده‌اند، تیم ملی قوی‌تری نیز داشته‌ایم چرا که پتانسیل این رشته در پایتخت خیلی زیاد است.

سرپرست هیات ژیمناستیک استان تهران در پایان گفت: این را از این حیث که سرپرست هیات استان تهران هستم نمی‌گویم بلکه چون خودم سال‌ها مربی تیم ملی بوده‌ام، به این نتیجه رسیده‌ام که ورزش تهران به طور مستقیم روی ورزش کشور تاثیر دارد و تهران می‌تواند الگوی قدرتمندی برای همه رشته‌های ورزشی به خصوص ژیمناسیتک باشد.

کد خبر 2973652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha