۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴

در راستای خدمات رسانی به زوار؛

قرارگاه عملياتی ظفر در مرز مهران آغاز به کار کرد

قرارگاه عملياتی ظفر در مرز مهران آغاز به کار کرد

ایلام - فرمانده قرارگاه ظفر با بیان اینکه این قرارگاه از امروز برای خدمت رسانی به زوار اربعین آغاز به کار کرده است، گفت: مشکلات زیرساختی مهران در راستای خدمت به زائران عزیز به حداقل رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن کرمی صبح یکشنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی اربعین در مرز مهران اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته امسال مشکلات زیرساختی در شهرستان مهران نسبت به سال گذشته به حداقل رسیده است.

وی بیان داشت: حضور پرشور مردم در آئین ایام اربعین یک حرکت ارزشمند فرهنگی است و در این بین رده های مختلف نیروی انتظامی آماده خدمات رسانی به زوار در مرزهای کشور از جمله مرز مهران هستند.

فرمانده قرارگاه ظفر اظهار دشت: هم اکنون پلیس تخصصی در تمام رده های نیروی انتظامی در مرز مهران مستقر شده اند و خوشبتانه تمامی امکانات برای خدمات رسانی به زوار فراهم است.

کرمی عنوان کرد: ضعف های زیرساختی مرز مهران نسبت به سال گذشته در بخشهای مختلف کمتر شده و امسال برای اولین بار از پلیس افتخاری برای خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرزهای کشور استفاده می شود.

وی از آغاز به کار رسمی قرارگاه عملياتی ظفر از امروز در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه برای خدمت رسانی به زوار اربعين خبر داد.

رزمایش بزرگ اربعین حسینی پلیس راهور ناجا در شهرستان مهران از صبح امروز در حال برگزاری است.

آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتظامی برای خدمت به زائران و ایجاد امنیت در مهران از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش اعلام شده است.

در این رزمایش نیروهای پلیس راهور، پلیس راه، سپاه، یگان ویژه نیروی انتظامی، نیروهای امداد و نجات، هلال احمر، راه و شهرسازی، شهرداری و سازمانهای وابسته به آن شرکت دارند.

سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا، سردار کرمی رئیس قرارگاه ظفر، سردار دولتی فرمانده انتظامی استان و مروارید استاندار ایلام از سخنرانان این برنامه هستند.

در پایان این رزمایش نیروهای شرکت کننده در مراسم رژه خودرویی شرکت می کنند.

خبرهای تکمیلی متعاقباً ارسال می شود.

کد خبر 2974370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha