۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۲

مدیر مسئول موسسه اطلاعات:

شخصیت عطا احمدی برای جوانان تبیین شود

شخصیت عطا احمدی برای جوانان تبیین شود

کرمان - مدیر مسئول موسسه اطلاعات گفت: وظیفه داریم از شخصیت های بزرگ نظیر عطا احمدی تجلیل کرده وشخصیت آنها را برای جوانان تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود دعائی ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از عطا احمدی خیز مدرسه ساز، گفت: امروز سالروز ولادت این انسان خیر و نیکوکار است و همین امر بهانه ای برای تجلیل از خدمات ارزنده وی شد.

وی هدف از برگزاری این آیین را معرفی منش عطا احمدی دانست و ادامه داد: با وجود امتناع این افراد از برگزاری مراسم نکوداشت آنها، باید چنین آیین هایی برگزار شده و خدمات ارزنده آنها را به جامعه معرفی کنیم.

حجت الاسلام دعائی ادامه داد: وظیفه داریم که از شخصیت های بزرگ تجلیل کرده وشخصیت آنها را برای جوانان تبیین کنیم.

مدیر مسئول موسسه اطلاعات عطا احمدی را قطره ای از متن آموزش و پرورش دانست که به دریا پیوسته است و تصریح کرد: بنده هیچ هدف خاصی از مشارکت در برگزاری این آیین نداشتم و تنها هدفم به تجلیل از چهره های شاخص و بزرگ بوده است.

وی با اشاره به اینکه کاندیدای هیچ جریانی نخواهم شد، افزود: امروز وحدت خوبی در استان کرمان برقرار است و استاندار کرمان نیز خالصانه و بدون هیچ هدف اقتصادی به خدمت گذاری به مردم مشغول است.

حجت الاسلام دعائی یادآور شد: استاندار کرمان رویه اعتدال را در پیش گرفته و اقدامات وی با بی طرفی کامل نسبت به جریان های سیاسی است.

در این آیین پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام در خصوص تجلیل از عطا احمدی قرائت شد.

کد خبر 2974907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha