در باند هوایی چیتگر؛

نمایشگاه توانمندیهای هوایی و فضایی ایران برگزار می شود

نمایشگاه توانمندیهای هوایی و فضایی ایران برگزار می شود

ششمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی از چهارم تا ششم آذرماه در باند هوایی دریاچه چیتگر برگزار می شود.

امين سالاری، رئيس اتحاديه صنايع هوايی و فضايی ايران به خبرنگار مهر گفت:برای اولین بار ششمين نمايشگاه توانمنديی های هوايی و فضايی ايران در دریاچه چیتگر برگزار می شود چراکه در این مکان، امکان برگزاری ايرشو برای هواپيماهای دو تا ۱۲ نفره و هليکوپترها فراهم است.

وی گفت: علاوه بر شرکت‌های خارجی، شرکت‌های داخلی خصوصی، شرکت‌های دولتی فعال در صنعت هوانوردی و شرکت‌های هواپيمايی نيز در اين نمايشگاه شرکت خواهند داشت.

رئيس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران درباره شرکت‌های خارجی حاضر در اين نمايشگاه گفت: شرکت‌های خارجی حاضر در نمايشگاه در حوزه تعمير و نگهداری، ساخت هواپيما و تجهيزات فرودگاهی فعاليت دارند و قرار است هیات های تخصصی فعال در این حوزه از نمایشگاه هوایی و فضایی بازدید کنند.

وی با بیان اینکه ۱۵ کارگاه آموزشی و ۳ سمینار تخصصی در این نمایشگاه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: قرار است چندین رونمایی در این نمایشگاه داشته باشیم.

به گفته سالاری، قرار است مسابقاتی با موضوعات طراحی و نوآوری پهپاد و وسایل پرنده بدون سرنشین، رباتهای پرنده با ماموریت چک و خنثی سازی، رباتهای پرنده عملیاتی با حداکثر مداومت پرواز برگزار شود.

ششمین نمایشگاه فناوری های هوایی و فضایی در تاريخ ۴ تا ۶ آذر ۱۳۹۴ ( ۲۵ تا ۲۷ نوامبر) برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بین‌المللی با همکاری های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امورخارجه، مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، سازمان صنایع هوا فضا، سازمان فرودگاه‌ها، سازمان صنایع هوایی، قرارگاه ثارالله تهران، ارتش، سپاه پاسداران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برگزار می شود.

کد خبر 2975396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha