۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

هدف از رویداد «تجربه بازی‎‌ساز» ارتقای دانش بازی‌سازی است

هدف از رویداد «تجربه بازی‎‌ساز» ارتقای دانش بازی‌سازی است

یک بازی‌ساز، مهم‌ترین هدف از برگزاری«تجربه بازی‌ساز» را افزایش سطح دانش بازی‌سازها و ارتباط نزدیک آنها با یکدیگر دانست.

آرش حکیمی در گفتگو با خبرنگار مهر و در‌آستانه برگزاری اولین رویداد «تجربه بازی ساز» گفت: رویداد تجربه بازی ساز، تلاشی جدید از انستیتو ملّی بازی سازی برای کمک به ارتقای سطح دانش و آگاهی بازی سازان است. به عبارتی قصد اصلی و اساسی این رویداد گردهم آوردن بازی سازان و فعالان صنعت بازی کشور است که بتوانند از نزدیک تجربیات خود را مبادله کنند.

به گفته این مدرس انستیتو بازی‌سازی، در رویداد تجربه بازی ساز از بازی سازان و فعالان حوزه ویدئو گیم دعوت می‌شود تا دور هم جمع شوند و در حین گفتگوی دوستانه و آشنایی با دستاوردهای یکدیگر از وضعیت کنونی همکارانشان و پیشرفت صنعت بازی‌های رایانه‌ای با خبر شوند. این گردهمایی باعث می شود سازندگان بازی‌های رایانه‌ای ایران به اتحاد و همدلی بیشتری دست پیدا کنند و بتوانند درخواست‌ها و مشکلات و معضلات حرفه ای خود را با مسئولین و متصدیان بازی های رایانه ای کشور در میان بگذارند.

آرش حکیمی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه رویداد تجربه بازی‌ساز خبر داد و گفت:  در این رویداد کارگاه‌ها و کنفرانس‌های آموزشی هم برگزار می‌شود و بازی سازان می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

این بازی‌ساز همچنین بیان کرد: قرار است رویداد «تجربه بازی ساز» به صورت ماهانه و منظم به مدیریت انستیتوی ملی بازی های رایانه‌ای برگزار شود. در اولین رویداد به مواردی چون «کالبدشکافی بازی‌های ایرانی» پرداخته خواهد شد و  کارگاه‌های آموزش و نمایش فیلم هم از دیگر بخش‌های این برنامه است.

علاقه‌مندان می‌توانند پنج شنبه، ۵ آذر ۱۳۹۴ به خیابان شریعتی، خیابان قبا، خیابان زیبا، نبش کوچه کاج پلاک ۱۱ بروند. حضور در این رویداد برای عموم بازی سازان و دست اندرکاران و فعالان حوزه ویدئوگیم کشور آزاد و رایگان است.

کد خبر 2976712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha