۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۸

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

تفکر بسیجی کشور را به سمت توسعه سوق داد

تفکر بسیجی کشور را به سمت توسعه سوق داد

زاهدان-رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تفکر بسیجی کشور را ضمن نگه داشتن از گزند دشمنان، به سمت توسعه سوق داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی سه شنبه در جلسه مجمع عالی بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بسیح توانسته توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کند و هر روز بر قدرت این نهاد ارزشی افزوده می‌شود.

وی افزود: بعد از انقلاب تفکر بسیجی در دوران سازندگی و بازسازی آثار مخرب جنگ توانست با فراهم کردن زمینه‌های عمران و آبادانی موفقیت‌های بسیاری را برای کشور به ارمغان آورد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پس از تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره)، ما شاهد دستاوردهای بزرگی از سوی این نهاد مردمی بوده ایم.

وی اظهار کرد: حضور بسیج در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و جنگ تحمیلی بیانگر، گستردگی رسالت این نیروی عظیم مردمی است.

حجت الاسلام حمیدی گفت: بسیج با حرکت در مسیر شهدا و با اقتدار و شایستگی تمام تلاش خود را در راستای سرافرازی سرزمین ایران اسلامی به کار گرفته است.

امام جمعه موقت زاهدان اظهار داشت: ایثار، شهادت طلبی، گذشت و غیرتمندی از ویژگی های بارز بسیج است که امام راحل و مقام معظم رهبری آن را تبیین کرده اند.

وی گفت: اگر امروز جبهه مقاومت در دنیا پا برجا و پیروز است، به دلیل فرهنگ بسیجی نشات گرفته از تفکر بسیجی ایرانیان بوده که مانند خاری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب است و نمی‌توانند با آن مقابله کنند.

بسیج در عرصه حمایتی نقش اثرگذاری در کشور دارد

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در زمان تشکیل بسیج ناامنی های متعددی در کشور وجود داشت که جوانان دلاور وارد صحنه شدند که موفقیت های متعددی کسب شد.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: بسیجیان در جنگ هشت سال دفاع مقدس حضوری مستمر داشتند و در راه اعتلا و کیان نظام اسلامی گام برداشتند.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه تحت ولایت امام خمینی (ره) عملیات های بزرگی را انجام دادند، خاطرنشان کرد: با ورود بسیج به دفاع مقدس زیباترین صحنه های معنوی، ایثار، شجاعت، ایثار، ولایت مداری توسط بسیجیان به تصویر کشیده شد.

کد خبر 2977809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha