۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۴

شمارگان نامیرا از ۹۳ هزار نسخه عبور کرد

شمارگان نامیرا از ۹۳ هزار نسخه عبور کرد

تعداد نسخه‌های منتشر شده نامیرا در قالب پویش کتابخوانی روشنا از ۹۳ هزار نسخه گذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش مطالعاتی روشنا که از ابتدای ماه محرم سال جاری با محوریت کتاب نامیرا کار خود را آغاز کرده است، چهارمین چاپ از این رمان برای حضور در این پویش را با شمارگان ۲۰ هزار نسخه روانه بازار کتاب کردو

پویش کتابخوانی روشنا پیش از این ۷۳ هزار نسخه از نامیرا را منتشر کرده بود که همزان با چاپ چهارم، تعداد نسخه های منتشر شده از این رمان به بیش از ۹۳ هزار نسخه خواهد رسید.

نامیرا به تازگی و به منظور حضور در این حرکت فرهنگی از سوی انتشارات کتاب نیستان با طراحی جلد تازه و قیمت ۶ هزار تومان تجدید چاپ شده است. این ناشر پیش از این نیز در ۱۴ نوبت این کتاب را منتشر کرده است.

همچنین همزمان با انتشار چاپ هجدم از این رمان تازه‌ترین تیزر ساخته شده بر مبنای این رمان نیز منتشر شد.

این تیزر تلویزیونی به سبک انیمیشن و توسط آتلیه هنری دفتر نشر معارف ساخته شده است.

نامیرا داستانی است تاریخی که در سال ۶۱ هجری و همزان با واقعه عاشورا رخ می‌دهد و داستانی پرکشش درباره پیوستن به قافله حسینی و تردید اهل کوفه در آن را روایت می‌کند.

صادق کرمیار برای این رمان در سال ۱۳۸۹ در جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد عنوان شایسته تقدیر را به دست آورد.

پویش کتابخوانی روشنا که نسخه تازه این کتاب را در سراسر کشور و از طریق شش موسسه پخش و نشر کتاب در معرض مخاطبان قرار داده است از خریداران این کتاب خواسته است تا با وارد کرد کد ۱۰ رقمی که همراه خرید کتاب در اختیار آنها قرار می‌گیرد در سامانه اینترنتی روشنا در قرعه کشی هفتاد سفر به عتبات عالیات شرکت کنند.

علاقه مندان برای تهیه کتاب می توانند جدای از کتابفروشی‌ها، با ارسال شماره ۷۲ به پیامک ۳۰۰۰۳۳۰۰۶۹۹۲ و نیز خرید آن‌لاین در پایگاه‌های اینترنتی ketabroom.ir، manvaketab.ir و bookroom.ir این رمان را خریداری کنند.  

کد خبر 2978566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha