۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۱

با حکم فرهادی؛

رئیس دانشگاه بجنورد منصوب شد

رئیس دانشگاه بجنورد منصوب شد

بجنورد- طی حکمی از سوی وزیرعلوم و تحقیقات و فناوری رئیس دانشگاه بجنورد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازپایگاه خبری دانشگاه بجنورد، محمد فرهادی طی حکمی با ارتقاء سمت احمد محقر سرپرست دانشگاه بجنورد، وی را عنوان رئیس این دانشگاه برای مدت چهارسال منصوب کرد.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در این حکم آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس دانشگاه بجنورد منصوب می شوید.

فرهادی در این حکم اظهار امیدواری کرده است که محقر بر اساس اهداف، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان و همفکری با سایر مسئولان، گام های مؤثری در راستای اعتلای نظام آموزش‌عالی کشور و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بردارد.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در ادامه این حکم بررعایت حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تاکید کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محقر در اواخر اسفندماه سال ۹۲ با روی کار آمدن دولت یازدهم از سوی رضا فرجی دانا، وزیروقت علوم، به عنوان سرپرست دانشگاه دولتی بجنورد منصوب و جایگزین محسن طالب زاده که هفت سال و شش ماه مسئولیت این دانشگاه را بر عهده داشت، شد.

احمد محقر دارای مدرک دکترای جامعه شناسی سیاسی از دانشگاه تهران است و پیش از مسئولیت دانشگاه بجنورد، عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی و استاد دانشگاه فردوسی مشهد بوده است.

وی همچنین در ابتدای تشکیل استان خراسان شمالی در سال ۸۳، نخستین معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در دولت اصلاحات بود.

دانشگاه بجنورد ۱۰ سال قبل، همزمان با شروع بکار دولت نهم در مهرماه ۱۳۸۴ در بجنورد راه‌اندازی شد که هم اکنون بالغ بر سه هزار دانشجو دردر رشته های مختلف این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 2990261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha