۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۴

برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی در سراسر پاکستان

برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی در سراسر پاکستان

مراسم اربعین حسینی امروز در پاکستان با احترام و عقیدت فراوانی در حال برگزاری است و تدابیر امنیتی ویژه ای نیز برای برگزاری این مراسم اتخاذ شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «اکسپرس نیوز»، مراسم اربیعین حسینی امروز در سراسر پاکستان با احترام و عقیدت فراوان در حال برگزاری است.

نیروهای امنیتی برای حفظ جان عزاداران حسینی تدابیر امنیتی ویژه ای  را به اجرا در آورده اند. برای براقراری نظم بیشتر و عبور عزاداران بعضی از خیابانها توسط کانتینرهایی بسته شده اند.  

در کراچی مراسم عزاداری از «نشتر پارک» شروع و در حسینیه «ایرانیان کارادر» به اتمام خواهد رسید. در شهر لاهور مراسم تعزیه امام حسین (ع) از دورازه قدیمی شهر لاهور بنام «حویلی الف شاه موچی» شروع شده  و به کربلای «گامه شاه» خواهد رسید. در شهر راولپندی نیز تدابیر امنیتی شدیدی برای مراسم عزاداری امام حسین (ع) در نظر گرفته شده و ۵ هزار نفر از افراد پلیس و نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت مراسم مامور شده اند.

در شهر «ملتان» پاکستان ۸ دسته عزاداری براه افتاده است و دسته اصلی و مرکزی عزاداری ساعت ۲ بعد از ظهر از آستان «جوادیه» براه خواهد افتاد و ساعت ۱۰ شب به آستان «لال شاه» خواهد رسید. در شهر «فیصل آباد» ۱۳ دسته عزاداری و ۱۶ مجلس عزا دایر شده است و برای براقراری امنیت مراسم عزاداری در شهر «فیصل آباد» ۲ هزار و ۸۰۰ نفر پلیس به حالت آماده باش در آمد است.

کد خبر 2990594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha