۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۸:۴۶

در دانشگاه تربیت مدرس؛

همزمان با ۱۶ آذر حقوق دانشجویی بررسی می شود

همزمان با ۱۶ آذر حقوق دانشجویی بررسی می شود

مدیر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس گفت: به مناسبت روز دانشجو مصادف با ۱۶ آذر تربیون آزاد با موضوع حقوق دانشجویی در این دانشگاه برگزار می شود.

شهروز شریعتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های دانشگاه تربیت مدرس برای روز دانشجو مصادف با ۱۶ آذر گفت: طی این روز نمایندگان تشکل های دانشجویی درخصوص موضوعات روز و مباحث مورد بحث دانشجویان سخنرانی دارند.

وی خاطرنشان کرد: علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در روز ۱۵ آذر مهمان این دانشگاه است و درخصوص مباحث روز کشور سخنرانی خواهد کرد.

مدیر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: از دیگر برنامه های این روز دانشگاه برگزاری نمایشگاه با موضوع مخاطرات مذاکره با آمریکا است که این نمایشگاه به همت بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.

شریعتی تاکید کرد: از دیگر برنامه های این دانشگاه در روز ۱۶ آذر توزیع شاخه گل میان دانشجویان است.

وی گفت: برگزاری برنامه های مربوط به روز ۱۶ آذر به نوعی برنامه های نمادین به شمار می رود و این دانشگاه طی سال های مختلف به دنبال اجرای برنامه های کیفی در حوزه فرهنگی و دانشجویی بوده است که در این راستا اقدام به توانمند سازی نشریات دانشجویی، توسعه فعالیت تشکل های دانشجویی و توسعه فعالیت های فرهنگی کرده است.

کد خبر 2991150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha