۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

۴۵ اکیپ راهداری زمستانی در استان بوشهر مستقر شد

۴۵ اکیپ راهداری زمستانی در استان بوشهر مستقر شد

بوشهر - مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۴۵ اکیپ راهداری زمستانی در استان بوشهر مستقر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رستمی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از وضعیت راه‌های استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه راه‌ها در استان بوشهر صورت گرفته است و پروژه‌های مهمی به همین منظور اجرا می‌شود.

وی از اجرای هشت محور بزرگ‌راهی در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بخش قابل توجهی از مصوبات سفر هیئت دولت در سال گذشته به استان بوشهر مربوط به پروژه‌های راهسازی بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در چند محور استان پروژه‌های راهسازی با سرعت بالایی در دست اجرا است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه گسترده راه‌های استان باشد.

وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای فصل زمستان، بیان کرد: به منظور بهبود وضعیت آمد و شد در سطح راه‌های استان بوشهر،  ۴۵ اکیپ راهداری با استفاده از ۳۴۱ نیرو و عوامل راهداری مستقر شده است.

رستمی با اشاره به استقرار ۲۱۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین نیز در گردنه‌ها و نقاط پرحادثه استان بوشهر، ادامه داد: در استان ۱۶ باب راهدارخانه در حال فعالیت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: هم‌اکنون تردد در همه محورهای ارتباطی استان بوشهر روان است و هیچ‌مشکلی در راه‌های استان وجود ندارد.

کد خبر 2993912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha