۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۴

مستند «مزه مذاکره» ۱۷ آذرماه بازپخش می‌شود

مستند «مزه مذاکره» ۱۷ آذرماه بازپخش می‌شود

نخستین قسمت مجموعه مستند «ارباب رخنه ها» با نام «مزه مذاکره»، امشب ۱۷ آذرماه پس از سریال شبانه شبکه یک از این شبکه بازپخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «ثریا» با توجه به شرایط و مراحل حساس به وجود آمده بعد از برجام، مجموعه مستندی را با نام «ارباب‌رخنه‌ها» برای پخش از شبکه اول سیما تولید کرده است. اولین قسمت از این مجموعه با نام «مزه مذاکره»، در ۲ اپیزود متفاوت به موضوع نقشه‌های رخنه آمریکا در ایران می‌پردازد.

در پرده اول این مستند با عنوان «ارتش سری»، مدل آمریکا برای فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و پیاده‌کردن دقیق این مدل برای ایران و غفلت برخی نهادها در ایران با محوریت هجوم کالاهای مصرفی غربی و ترویج سبک زندگی آمریکایی به بازار داخل بررسی شده است.

پرده دوم با عنوان «سودای بازگشت» نیز با مروری بر اسناد آشکار مراکز تصمیم‌ساز در غرب به تلاش‌های دولت آمریکا برای اثر‌گذاری روی شخصیت‌های سیاسی ایران و تمایل برخی از این اشخاص به شکستن تابوی مذاکره با آمریکا و تداوم مدل مذاکرات هسته‌ای به سایر موضوعات می پردازد.

تولید و تدوین بخش های بعدی مجموعه «ارباب رخنه ها» هم اکنون در حال جریان است. قسمت دوم این مجموعه مستند هفته آینده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 2994560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha