۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۴۸

در رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور؛

تیم والیبال پاس خراسان رضوی مغلوب شهرداری بجنورد شد

تیم والیبال پاس خراسان رضوی مغلوب شهرداری بجنورد شد

بجنورد - رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور با سومین برد شهرداری بجنورد مقابل پاس خراسان رضوی، به‌ میزبانی بجنورد پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقه امشب با پیروزی قاطع شهرداری بجنورد پایان یافت و پاس خراسان رضوی که در ست اول این مسابقه پیش افتاده بود، در سه ست پی در پی بازی مغلوب شهرداری بجنورد شد.

سرپرست تیم شهرداری بجنورد در حاشیه این دیدارها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سومین دیدار تیم والیبال شهرداری بجنورد در حالی برگزار شد که تیم استان با یک برد قاطع و کسب ۹ امتیاز، به عنوان تیم دوم گروه  C باقی ماند.

مهدی مهرپور اظهار داشت: مسابقه با استقبال بی نظیر تماشاچیان در سالن ملت بجنورد برگزار شد و تیم پاس خراسان رضوی در ست نخست با نتیجه ۲۵ بر۱۷تیم شهرداری بجنورد را مغلوب کرد، اما در ست دوم تا چهارم تیم شهرداری بجنورد با نتایج ۲۵ بر۲۱، ۲۷بر۲۵ و ۲۵ بر۲۰ بازی را به سود خود پایان دادد.

مهرپورتصریح کرد: تیم شهرداری بجنورد ۲۵ آذر ماه مهمان شهرداری اراک خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر،  این مسابقه با حاشیه هایی همراه بود و درگیری بازیکنان حریف بخاطر قضاوت داوران مسابقه ازعواملی بود که سبب شد تا حدودی جو مسابقه نا آرام شود، اما به گفته سرپرست تیم شهرداری بجنورد، داوران این مسابقات دارای مدرک ملی بوده و از سوی مسئولان فدراسیون برای قضاوت این دیدارها انتخاب شده بودند.

کد خبر 2995024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha