۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷

معتادان تهرانی به «بهاران» می روند

معتادان تهرانی به «بهاران» می روند

دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: معتادان متجاهر جمع آوری شده به مدت ۶ ماه در مراكز صيانت «بهاران» تحت نظر شهرداری با هماهنگی ايجاد شده نگهداری می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا آذرنیا با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ساماندهی معتادان متجاهر كه با حضور استاندار تهران، قائم مقام دبیر كل ستاد ساماندهی معتادان متجاهر، معاون سیاسی و اجتماعی استاندارتهران، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مدیركل بهزیستی استان برگزار شدگفت:‌در این جلسه مقرر شد با استفاده از ظرفیت مراكز ماده ۱۵ و ۱۶ طی هفته جاری عملیات جمع آوری ساماندهی و درمان معتادان متجاهر مرد انجام شود.

وی ادامه داد:‌ همچنین قرار است در این خصوص دستگاه های مسئول از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرداری تهران نسبت به تامین هزینه های اجرایی طرح وارد شوند.

آذرنیا با تاكید براینكه در این طرح استفاده از ظرفیت تشكل های غیردولتی درنگهداری و درمان معتادان متجاهر سطح شهر تاكید شد افزود: اجرای این طرح تا جمع آوری معتادان متجاهر و پاكسازی چهره شهر ادامه دارد.

به گفته آذرنیا معتادان متجاهر جمع آوری شده به مدت ۶ ماه در مراكز صیانت «بهاران» تحت نظر شهرداری با هماهنگی ایجاد شده نگهداری می شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینكه بخشی از طرفیت اردوگاه فشافویه به ساماندهی معتادان متجاهر اختصاص یافت گفت: معتادان جمع آوری شده تحت درمان، بازتوانی و توانبخشی و جامعه پذیری قرار می گیرند به طوریكه بعد از دوران مذكور با ایجاد فرصت های شغلی و برقراری ارتباط با خانواده زمینه جامعه پذیری آنها مهیا می شود.

کد خبر 2995165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha