۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر:

بوشهر از استان‌های پیشتاز در اجرای برنامه‌های دینی است

بوشهر از استان‌های پیشتاز در اجرای برنامه‌های دینی است

بوشهر - معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: بوشهر از استان‌های پیشتاز در اجرای برنامه‌های دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا صبح دوشنبه در نشست فعالان دینی و مذهبی و جبهه فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: مجامع وابسته سازمان تبلیغات اسلامی در استان بوشهر با همدلی و همراهی و مشارکت مناسب در اجرای برنامه‌های مختلف حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کانون مداحان فعالیت‌های خوبی در استان سازماندهی شده است، اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی استان بوشهر نیز در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف به ویژه در مراسمات عزاداری در سطح کشور پیشتاز است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: با تلاش مدیران و موسسات قرآنی و سازمان دارالقرآن شاهد توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح استان هستیم.

وی با بیان اینکه بوشهر از استان‌های پیشتاز در اجرای برنامه‌های دینی است، ادامه داد: سطح کمی و کیفی برنامه‌های دینی و مذهبی و فرهنگی در استان بوشهر ارتقا یافته است.

حجت‌الاسلام محمودی‌نیا تصریح کرد: مشکلات و مسائل و کمبودهای مالی مانعی برای اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی در استان بوشهر نشده است و شاهد توسعه روزافزون فعالیت‌ها در این حوزه هستیم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مردم توجه ویژه‌ای به مسائل دینی و مذهبی دارند و اغلب برنامه‌های دینی و مذهبی با محوریت و توسط مردم اجرا می‌شود.

کد خبر 2999365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha