۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۷

مدیر کل امور اداری و مالی استانداری بوشهر معارفه شد

مدیر کل امور اداری و مالی استانداری بوشهر معارفه شد

بوشهر - در مراسمی با حضور استاندار ضمن معرفی کریم علی حسنی به عنوان مدیر کل جدید امور اداری و مالی استانداری بوشهر از خدمات غلامرضا فلاحی قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر در مراسم  تکریم و معارفه مدیر کل امور اداری و مالی استانداری بوشهر اظهار داشت: اداره کل امور اداری و مالی استانداری ضمن ارتباط با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و رعایت عدالت در بین آنها در حوزه پشتیبانی نیروی انسانی نقش مهم و موثری دارد.

مصطفی سالاری با بیان اینکه انتخابات وارد فاز اجرایی شده است تصریح کرد: فعالیت در حوزه انتخابات به تمام بخش‌ها مرتبط می‌شود و  ماموریت اساسی مسئولان، اجرای انتخابات به نحو احسن و قانونمند است.

وی با معرفی کریم علی حسنی به عنوان مدیرکل امور اداری و مالی استانداری بوشهر از خدمات غلامرضا فلاحی قدردانی کرد.
 
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار بوشهر نیز در اين مراسم با برشمردن ويژگی‌ها و شاخص‌های يك مدير و مسئول در حکومت اسلامی اظهار داشت: مسئوليت پذيری و پاسخگويی دو ويژگی مهم مديران و مسئولان در حکومت اسلامی است.

سعید زرین‌فر، قانونگرایی، سعه صدر، امانتداری و عدالت خواهی را از ویژگی‌های مدیران در حکومت اسلامی دانست.

وی ضمن با اهمیت دانستن حوزه اداری ومالی استانداری با قدردانی از غلامرضا فلاحی برای کریم علی‌حسنی مديركل جديد اين حوزه آرزوی قدردانی کرد.

کد خبر 3000600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha