۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۸

حضور جنتی در همایش فرهنگی سن پترزبورگ

حضور  جنتی در همایش فرهنگی سن پترزبورگ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین همایش فرهنگی بین‌المللی سن پترزبورگ شرکت می‌کند. این همایش امروز با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و ایرینا بوکووا مدیرکل یونسکو افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر به روسیه از مسجد جامع سن پترزبورگ بازدید کرد. جنتی با حضور در مسجد جامع سن پترزبورگ پس از اقامه نماز و بازدید از بخش‌های مختلف این مسجد با تعدادی از مسلمانان سن پترزبورگ نیز دیدار و گفتگو کرد.

از جمله برنامه‌های سفر جنتی به روسیه، شرکت در چهارمین همایش فرهنگی بین‌المللی سن پترزبورگ که با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و خانم «ایرینا بوکووا» مدیر کل یونسکو افتتاح می شود، است.

حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز گذشته در جریان نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌ها، در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به روسیه گفته بود: سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به روسیه روز گذشته انجام شد و تا این لحظه خبر خاصی از این سفر به اطلاع ما نرسیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب برنامه سفر خود به سن پترزبورگ امروز سه‌شنبه ۲۴ آذر همچنین در میزگرد روابط فرهنگی ایران و روسیه شرکت می‌کند و با حضور وی یادداشت تفاهمی میان موسسه شهر کتاب و موسسه انتشاراتی بیبلیوگلوبوس روسیه امضا می‌شود.

دیدار با اعضای انجمن دوستی سن پترزبورگ و ایران و بازدید از انستیتو نسخ خطی این شهر، از برنامه‌های دیگر سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پایتخت شمالی روسیه (سن پترزبورگ) است.

این گزارش می‌افزاید، «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه، برای شرکت در چهارمین همایش فرهنگی بین المللی سن پترزبورگ وارد این شهر روسیه شده است.

کد خبر 3000610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha