۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۰۰

استاندار خراسان رضوی:

رعایت خطوط قرمز در انتخابات به معنای سلب آزادی نیست

رعایت خطوط قرمز در انتخابات به معنای سلب آزادی نیست

مشهد- استاندار خراسان رضوی در شورای اداری شهرستان تربیت حیدریه با تاکید بر رعایت خطوط قرمز در انتخابات بیان کرد: این خطوط قرمز به معنای سلب آزادی نیست بلکه حرکت بر مدار قانون و احترام به جناح های سیا

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا رشیدیان روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تربیت حیدریه اظهار کرد: دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در انتخابات به ویژه در شهرستان های تلفیقی از حربه های دشمن برای ایجاد تنش است.

وی با تاکید بر تقویت همبستگی و تحقق شعار سال مبنی بر دولت و ملت، همدلی و همزبانی ادامه داد: بر اساس شعار دولت و تدبیر و امید، تمامی جناح ها و سلایقی که در چهارچوب قانون اساسی و مطابق با آن عمل و حرکت نمایند حق شرکت در انتخابات را دارند.

وی دولت را به عنوان مجری انتخابات، کاملا بی طرف دانست و افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از سیاست های دولت یازدهم است.

وی افزود: با توجه به شرایط و موقعیت موجود در منطقه باید با ایجاد حماسه دیگر، حضور ملت پای صندوق های رای را به نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنیم.

استاندار خراسان رضوی، بر لزوم بستر سازی برای حضور موثر تمام جناح ها و سلائق سیاسی معتقد به نظام و ولایت فقیه در انتخابات تاکید کرد.

راه برون رفت از مشکلات فعلی مشارکت مردم است

استاندار در بخش دیگری از سخنانش  با اشاره به واگذاری پروژهای نیمه تمام استان به بخش خصوصی ، اظهار کرد: ظرفیت واگذاری  ۶۲ پروژه در بخش معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در حوزه های ورزشی و خدماتی ، با شرایط مناسب فراهم شده است.

رشیدیان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کاهش بودجه های دولتی، تنها راه برون رفت از مشکلات و اتمام پروژه های بر زمین مانده، مشارکت و همراهی مردم است.

استاندار خراسان رضوی یکی از سیاست های اصلی دولت را توسعه متوازن روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر ها دانست و گفت: ارتقای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و روستایی در همین راستا صورت می گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت های تربت حیدریه، گفت: این شهرستان در مسیر ورودی زائران حرم مطهر رضوی از سمت جنوب کشور به مشهد قرار دارد که باید به ساماندهی این محور و همچنین مبلمان شهری آن توجه ویژه تری بشود.

رشیدیان از کشاورزی و تولید محصول استراتژیک زعفران و ابریشم به عنوان دیگر توانمندی های شهرستان یاد کرد و افزود: باید از این فرصت های برای توسعه هرچه بیشتر و پویایی اقتصاد منطقه استفاده کنیم.
 

کد خبر 3001053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha