۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور:

جشنواره قرآنی «مدهامتان» آماده ورود به سطح بین‌المللی است

جشنواره قرآنی «مدهامتان» آماده ورود به سطح بین‌المللی است

اصفهان- معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: جشنواره «مدهامتان» از مهم‌ترین و سازمان‌دهی شده‌ترین مسابقات قرآنی است که در حال حاضر آماده برگزاری در بعد بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی طاهریان شامگاه سه‌شنبه در آئین افتتاحیه دهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان» که به میزبانی اصفهان و در سالن همایش‌های اهل بیت (ع) اصفهان برگزار شد با اشاره به شرکت بیش از ۳۰ هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» اظهار داشت: از بین تمام این شرکت کنندگان و با قضاوت داوران بین‌المللی و ملی ۳۰۰ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به توسعه مسابقات قرآنی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ابراز داشت: بر این اساس جشنواره قرآنی «مدهامتان» از مهم‌ترین و سازمان‌دهی شده‌ترین این مسابقات است که در حال حاضر آماده برگزاری در بعد بین‌المللی است.

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه با ورود جشنواره قرآنی «مدهامتان» به عرصه بین‌المللی تمام جوانان جهان اسلام فرصت شرکت در این مسابقات را پیدا می‌کنند،‌ گفت: در این راستا فعالیت‌های گسترده و مذاکراتی صورت گرفته و زمینه‌سازی‌ها در حال انجام است که این رخداد بزرگ به زودی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور بیان داشت: حمایت از فعالیت‌های قرآنی مساجد، آموزش و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی توسط این ستاد انجام م‌ی شود که مسابقات مدهامتان فرصتی برای رقابت بین فعالان قرآنی است.

طاهریان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی استان اصفهان گفت: این ظرفیت‌ها فرصتی را فراهم کرد که دهمین دوره این مسابقات به میزبانی استان اصفهان برگزار شود.

به گزارش مهر، دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ۲۴ تا ۲۷ آذر به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 3001158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha