۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۹

مهدی تارتار:

زورمان به پرسپولیس نرسید/داور باید دقیقه یک برای ماپنالتی می‌گرفت

زورمان به پرسپولیس نرسید/داور باید دقیقه یک برای ماپنالتی می‌گرفت

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه توان این تیم در رقابتهای این فصل همین است گفت: داور می توانست در همان دقیق اول برای ما پنالتی می گرفت که در این صورت جریان بازی عوض می شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال راه آهن در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس تن به شکست داد.

مهدی تارتار در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: زورمان به پرسپولیس نمی رسید و خوش شانس بودیم که گل های بیشتری نخوردیم. انتظار ما این است که اگر بازیکنان حریف مرتکب خطا می شوند داور بگیرد تا زور ما به تیم های قوی برسد.

وی افزود: در دقیقه اول این دیدار صحنه مشکوک به پنالتی بود که خود من نزدیک بودم و داور می توانست پنالتی بگیرد. ضمن اینکه در صحنه گل دوم هم اعتقاد دارم روی بازیکن ما خطا شده بود. حالا که ما زورمان به تیم خوب پرسپولیس نمی رسید اعتقاد دارم داوری عادلانه می توانست به ما کمک کند.

وی افزود: به هر حال توان تیم ما همین است  و تیممان خیلی دیر بسته شده است. باید نیم فصل، تیممان را تقویت کنیم. الان چند هفته است که تیم ما گل نزده است. دلیلش هم این است که تا می خواهیم تیم را هماهنگ کنیم چند بازیکن تیم ما به تیم امید می روند و وقتی برمی گردند ناهماهنگی ها بیشتر می شود.

سرمربی راه آهن افزود: ما در نیمه نخست از بازیکنان جوان استفاده کردیم تا بلکه در نیمه دوم بتوانیم بازیکنان باتجربه را به میدان بفرستیم اما متاسفانه دو گل دریافت کردیم و این امکان برای تیممان فراهم نشد. البته من نمی گویم اشتباه نکردم و شاید هم من و هم بازیکنان دچار اشتباه شده باشند.

تارتار در پایان اظهار کرد: من از مدیران باشگاه راه آهن به خاطر حمایت هایی که از من به عمل می آورند تشکر می کنم با این حال ما مربیان ساکمان روی دوشمان است.

کد خبر 3003133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha