۱ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۲۴

استاندار بوشهر:

نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر اصلاح شود

 نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر اصلاح شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر شناسایی و اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با راهداران استان بوشهر اظهار داشت: راهداری نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت راه‌ها و کاهش خطرات و تلفات جاده‌ای دارد.

وی به اجرای هشت پروژه بزرگ راهسازی در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: اجرا و تکمیل این پروژه‌ها باعث افزایش طول راه‌های استان خواهد شد و مسئولیت بیشتری را برای بخش راهداری در نقاط مختلف استان ایجاد می‌کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر مصوبات بسیار خوبی داشتیم که بخش عمده این مصوبات مربوط به پروژه‌های راهسازی بود و همه محورهای اصلی استان بوشهر تبدیل به بزرگراه می‌شود.

وی با بیان اینکه همه محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سمت استان‌های همجوار تبدیل به بزرگراه می‌شود، اضافه کرد: طول بزرگراه‌های استان بوشهر با اجرای طرح‌های در دست اجرا دو برابر می‌شود.

سالاری به نقش افزایش بزرگراه‌ها در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها باید فرهنگ رانندگی نیز اصلاح شود تا شاهد کاهش مستمر تصادفات باشیم.

وی بر لزوم شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر تاکید کرد و افزود: پایش و کنترل ترافیک و سرعت خودروها از برنامه‌های مهم در استان بوشهر است که با همکاری بخش خصوصی ۱۶ دوربین نصب شده است و در کاهش تصادفات نقش‌آفرین بوده است.

راهداران نمونه و فعالان راهسازی و راهداری استان بوشهر در این آئین تجلیل شدند.

کد خبر 3007089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha