۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵

با هدف جذب بیش از ۳ هزار استاد صورت می گیرد؛

آغاز ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد از امروز

آغاز ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد از امروز

مهلت ثبت نام در دومین فراخوان سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی از امروز در سامانه جذب این دانشگاه آغاز شد که در این مرحله ۳ هزار و ۵۰۰ نفر پذیرفته خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام در دومین فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد از امروز ۵ دی ماه آغاز شده است و این فراخوان براساس ضوابط و مقررات جذب هیات علمی مصوب هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از میان متقاضیان واجد شرایط صورت می‌پذیرد.

در این فراخوان بر اساس بند ز ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه، دانشگاه آزاد حداقل ۱۰ درصد اعضای هیات علمی مورد نیاز خود را از بین جامعه ایثارگران که شامل رزمندگان با بیش از ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای سه سال اسارت، فرزندان جانبازان بالای ۵۰درصد، فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان با بیش از ۳ سال اسارت که دارای مدرک دکتری تخصصی مورد تایید باشند تامین می کند.

در این فراخوان لیست اولویت های فراخوان به صورت هوشمند و بر اساس مقطع یا مدرک تحصیلی متقاضی (دکتری یا دانشجوی دکتری) و همچنین تطابق رشته تحصیلی برای انتخاب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

شرط سنی برای دارندگان مدرک كارشناسی ارشد حداكثر ۳۵سال، دانشجویان دكتری حداكثر ۴۰ سال و برای دارندگان مدرک دكتری تخصصی حداكثر ۴۵ سال است.

کد خبر 3009525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha