۷ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۱۴

در بیانیه ای تاکید شد؛

۹ دی از مهمترین اوراق زرین تاریخ ایران اسلامی است

۹ دی از مهمترین اوراق زرین تاریخ ایران اسلامی است

زنجان- اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با صدور بیانیه ای به مناسبت ۹ دی، این یوم الله را یكی از مهمترین اوراق زرین تاریخ شكوهمند انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۹ دی تاکید کرده است: نهم دی سال ۸۸  یكی از مهمترین اوراق كتاب زرین تاریخ شكوهمند انقلاب اسلامی است.

اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان در بیانیه خود به مناسبت یوم الله ۹ دی تاکید کرده است: مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در روز نهم دی ماه سال ۸۸ با همان شور و شعور روزهای آغازین انقلاب، حضور خود را در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت اعلام كرده است.

 این بیانیه می افزاید: نهم دی سال ۸۸ را می توان یكی از مهمترین اوراق كتاب زرین تاریخ شكوهمند انقلاب اسلامی دانست؛ برگی كه بسیاری از تحولات و لحظات تلخ و شیرین سال های ابتدایی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پس از سی سال در ذهن ها تداعی کرد.

این بیانیه یادآور می شود: درست همانند سی سال قبل از آن، مردم انقلابی ایران پس از یك پیروزی بزرگ و به یادماندنی، انواع و اقسام قانون شكنی ها و بی اخلاقی ها و فتنه گری ها را شاهد بودند؛ حتی این فتنه گری ها و بی بصیرتی ها تا آنجا پیش رفت كه حرمت عزای عاشورای حسینی شكسته شد و یكبار دیگر صدای سوت و كف در این روز حزن و اندوه در برخی نقاط به گوش رسید.

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه می دهد: اما تاسوعا و عاشورای حسینی چیزی نبود كه مردم بتوانند از آن چشم بپوشند، چرا كه موجودیت و هویت ایران و ایرانی از قیام خونین اباعبدالله الحسین (ع) مایه می گیرد. پس از این اهانت آشكار بود كه بغض در گلو مانده ملت مسلمان ایران شكست و نتیجه اش خلق حماسه ای عظیم و باشكوه در روز نهم دیماه بود.

 در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان  با تاکید بر اینکه نهم دی ماه روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت، امام و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی بود می افزاید: حماسه ۹ دی به همه فتنه گران و دشمنان نشان داد كه پیوند ملت با آرمان های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد و اینچنین بود كه امواج این دریای عظیم و طوفانی ملت، طومار بی حرمتی ها و فتنه ها را در هم پیچید و تمامی توطئه ها و ترفندهای سی ساله دشمنان انقلاب و نظام را خنثی كرد و همانند یك رفراندوم سراسری، مهر باطلی بر تمام تبلیغات بیگانگان زد.

 بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید می کند: اینك در سالروز این حماسه جاوید و زیباترین تصویر تجلی عشق و ارادت ملت مسلمان ایران به انقلاب و اصل مترقی ولایت فقیه، کارکنان، هیئات مذهبی، کانون مداحان، علماء و روحانیون، جامعه قرآنی و کانون های فرهنگی و دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن گرامیداشت این خاطره شیرین و حماسه به یادماندنی، همراه با تمامی آحاد امت اسلامی همچون سال های گذشته، آمادگی حضور خود در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب و نظام، و پیوند عاشورایی با ولایت را اعلام نموده و از مردم متدین و انقلابی زنجان دعوت می نماید یک بار دیگر با حضور پر خروش و انقلابی خود در این میدان مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها بزنند.

کد خبر 3011703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha