۷ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۴۸

تازه های سرگرمی در رادیو صبا

تازه های سرگرمی در رادیو صبا

«طنز و منز» و مسابقه «یادم تو را فراموش» روی آنتن رادیو صبا می روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «طنز و منز» برنامه ای تولیدی است كه در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه به مدت ۱۵ دقیقه از رادیو صبا روی آنتن می رود و داستان های طنز را روایت می كند. در این برنامه شما می توانید داستانهای طنز كه دست نوشته نویسندگان بزرگ دنیا است را هر روز از ساعت ۱۴:۱۵ از رادیو صبا بشنوید. «طنز و منز» روز چهارشنبه ۹ دی ماه به ماجرای خواستگاری و یافتن همسر برای فرزند اختصاص دارد.

باز پخش طنز و منز در روز های پنج شنبه و جمعه است. این برنامه كاری است از گروه طنز و سرگرمی (تولید و پخش ۱)، به تهیه كنندگی مریم بابایی و گویندگی مهبد قناعت پیشه. رادیو صبا هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ روی موج fm  ردیف ۱۰۵.۵ پخش می گردد.

«یادم تو را فراموش»

مسابقه «یادم تو را فراموش» عنوان برنامه تولیدی است كه هر روز  از ساعت ۱۱:۱۵ به مدت ۲۰ دقیقه مهمان شنونده های رادیو صبا می شود. این مسابقه تلفنی از دو بخش تشكیل شده كه در بخش اول سوال هایی در زمینه فرهنگی، سینما و ... از شركت كننده پرسیده می شود و در بخش دوم كه همان بخش ویژه مسابقه محسوب می شود گوینده و شركت كننده بازی «یادم تو را فراموش» را انجام می دهند.

این برنامه كاری است از گروه تفریحات و مسابقات (تولید بخش۲) به تهیه كنندگی محمد امرایی. رادیو صبا هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ روی موج fm  ردیف ۱۰۵.۵  پخش می‌گردد.

کد خبر 3011776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha