۷ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۲۲

حوزه هنری خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای:

حرکت خودجوش مردم در ۹ دی طومار فتنه گران را در هم پیچید

حرکت خودجوش مردم در ۹ دی طومار فتنه گران را در هم پیچید

بجنورد – حوزه هنری خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حرکت خودجوش مردم در نهم دیماه ۸۸ طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی از نقطه آغاز خویش مملو از حماسه‌هایی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دشمنان و فتنه گرانی که همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد و انقلاب را از مسیراصلی خویش خارج کنند.

این بیانیه با اشاره به اینکه تلاش دشمن همواره با بصیرت ملت ولایت مدار و متعهد و با رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام شده است، می‌افزاید: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی ۸۸ نقش بر آب شد.

حوزه هنری در ادامه این بیانیه آورده است: ۹ دی روزی است که به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم، اتمام حجت برای همه دشمنان داخلی و خارجی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت مسلمان ایران، در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ بی‌توجه به خواست گروه‌ها و جریانات، خودجوش به صحنه آمد و طومار فتنه و فتنه‌گران را که تقابل خود را با ارزش‌های دینی نشان داده بودند، درهم پیچید و درسی تاریخی به همه بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی داد.

در این بیانیه با تاکید بر پاسداشت حماسه ۹ دی آمده است: این روز از ایام الله درتاریخ پر فراز و فرود انقلاب اسلامی به شمار می‌آید؛ در این روز تاریخی، ملت ایران در پی هشت ماه فتنه وآشوب که محصول سرمایه گذاری‌ها و برنامه ریزی‌های بیش از دو دهه دشمنان خارجی و عوامل داخلی آن‌ها بود با خلق حماسه‌ای ماندگار، عظمت، دینداری، بصیرت، موقعیت شناسی، ولایتمداری و حضور در صحنه درلحظه نیاز را به نمایش گذاشت.

در ادامه این بیانیه می‌خوانید: یکی از محورهای اصلی که باعث مهار فتنه سال ۸۸ شد سیره عملی و مدیریتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن مقطع حساس بود که دوست و دشمن و خیرخواه و بدخواه، همگی به آن معترفاند که اگر حسن تدبیر و ظرفیت عظیم و الهی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نبود، فتنه سال ۸۸ می‌توانست عواقب غیرقابل جبرانی برای نظام و انقلاب به همراه داشته باشد.

حوزه هنری خراسان شمالی در این بیانیه می‌افزاید: مقام معظم رهبری از یک سو با فرصت دادن به همه جریانات، حجت را بر همه تمام کردند و از سوی دیگر با روشنگری و تبیین شرایط، بستر را برای ارتقای فهم عموم مردم و گروه‌های سیاسی مهیا نمودند.

این بیانیه آمده است: در ۹ دی مردم با حضور خود نشان دادند که همواره با بصیرت به وصیت حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی عمل می‌کنند که می فرموند: «همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.»

در پایان این بیانیه آمده است: کارمندان و هنرمندان متعهد و انقلابی حوزه هنری خراسان شمالی نیز با حضور در راهپیمایی و مراسم با شکوه یوم الله ۹ دی، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن ومقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق واعلام می‌دارند تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهیدان گلگون کفن انقلاب بکار خواهند بست.

کد خبر 3012100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha