۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰

امام جمعه کنگاور:

وحدت شیعه و سنی الهام بخش پیام اسلام ناب محمدی است

وحدت شیعه و سنی الهام بخش پیام اسلام ناب محمدی است

کرمانشاه- امام جمعه کنگاور گفت: تا زمانی که وحدت بین شیعه و سنی وجود دارد پیام اسلام ناب محمدی به گوشه گوشه جهان می رسد و این همان موضوعی است که دشمنان همواره از آن واهمه داشته اند.

حجت الاسلام محمد ایوبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تبریک هفته وحدت و ایام میلاد رسول خدا (ص) اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی و ملت های اسلامی هدفی جز تفرقه در بین مسلمانان ندارند.

وی ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در حال حاضر نیز از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اصل نظام کوتاهی نمی کنند.

امام جمعه کنگاور با بیان اینکه دشمنان وحدت بین شیعه و سنی را مانع رسیدن به توطئه های خود می دانند، افزود: خوشبختانه ملت ایران اسلامی با هوشیاری خود همواره سدی محکم در برابر زیاده خواهی های دشمنان بوده اند.

ایوبی تصریح کرد: هیچ گاه نباید باور داشت که توطئه های آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران اسلامی پایان دارد، بلکه باید آگاه بود که سران استکبار همواره در پی نفوذ به داخل کشور هستند.

به گفته این مسئول، حفظ وحدت بین شیعه و سنی نه تنها در ایام هفته وحدت، بلکه در تمامی ایام سال ضروری است و نباید در این راستا ذره‌ای کوتاهی کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از کشورها خود را نوکر سران استکبار و اسرائیل قرار داده اند، افزود: ایجاد گروهک های تکفیری نمی تواند مانعی برای گسترش دین اسلام باشد.

امام جمعه کنگاور به تلاش های غرب برای نفوذ به داخل کشور اشاره کرد و اذعان داشت: مقام معظم رهبری همواره این مسئله مهم را به همگان گوشزد می کنند.

ایوبی اضافه کرد: تا زمانی که وحدت بین شیعه و سنی وجود دارد پیام اسلام ناب محمدی به گوشه گوشه جهان می رسد و این همان موضوعی است که دشمنان همواره از آن واهمه داشته اند.

کد خبر 3012949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha