۹ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۵۳

سخنگوی آتش نشانی تهران خبر داد؛

حریق در کارگاه مبل سازی/مامور آتش نشان مصدوم شد

حریق در کارگاه مبل سازی/مامور آتش نشان مصدوم شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش سوزی در کارگاه مبل سازی خیابان خلازیل خبر داد و گفت: در این حادثه یک مامور آتش نشان در حال عملیات از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۱:۰۵ شب گذشته آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در خیابان خلازیل میدان ثارالله به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در یک کارگاه مبل سازی به وسعت یک هزار مترمربع که مملو از شاسی های مبل سازی و قوطی های رنگ بود آتش کاملا شعله ور و در حال سرایت به سایر مکانهای این کارگاه بزرگ مبل سازی بود.

ملکی با بیان اینکه آتش حدود ۴۰۰ متر مربع این کارگاه را احاطه کرده بود افزود: آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز و در عملیاتی سخت و دشوار آتش را در کنترل خود درآوردند.

وی خاطرنشان کرد: در مجاورت این کارگاه انبارهای زیادی وجود داشت که آتش نشانان اجازه ندادند شعله های آتش به این انبارها سرایت پیدا کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در این حادثه تنها یک مامور آتش نشان دچار مصدومیت شد اما خسارات سنگین مالی به این کارگاه مبل سازی وارد شد.

ملکی، قرار داشتن ظرف تینر در مجاورت بخاری روشن از عوامل این آتش سوزی اعلام کرد و گفت: آتش نشانان پس از عملیات تخلیه دود و لکه گیری در ساعت ۲۲:۵۵ شب گذشته به این عملیات پایان دادند.

کد خبر 3013074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha