۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶

امام جمعه ازگله در گفتگو با مهر:

اختلاف افکنی بین شیعه و سنی هم و غم دشمن است

اختلاف افکنی بین شیعه و سنی هم و غم دشمن است

کرمانشاه- امام جمعه ازگله گفت: وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی موجب یأس و ناامیدی دشمنان شده و ایجاد اختلاف بین آنها هم و غم دشمن است.

ماموستا محمد براتی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی موجب یأس و ناامیدی دشمنان می شود.

وی ادامه داد: وحدت بسیار کم نظیری بین مسلمان شیعه و سنی در کشور به خصوص در استان کرمانشاه وجود دارد و اقوام و مذاهب متعددی در این منطقه بدون اختلافی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

امام جمعه ازگله با بیان اینکه نامگذاری هفته وحدت بر اساس دوراندیشی امام راحل(ره) صورت گرفت، افزود: ترویج دین اسلامی در ملت های غیر مسلمان چیزی است که دشمنان را ناامید کرده است.

براتی خاطرنشان کرد: راه اندازی گروهک های تکفیری در کشورهای مسلمان توسط استکبار جهانی هدفی به غیر از خدشه زدن به اسلام ناب محمدی ندارد و مسلمانان همواره سعی داشته اند با اتحاد خود مانع رسیدن آنها به اهداف شومشان شوند.

به گفته این مسئول، دشمن از تمام تجهیزات و امکانات خود برای برهم زدن وحدت میان مسلمانان شیعه وسنی استفاده می کند و افزایش روز به روز وحدت ناامیدی دشمنان را در پی دارد.

وی بر گسترش وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی توسط علمای اهل تشیع و تسنن با توجه به اشتراکات موجود تاکید داشت و اضافه کرد: اختلاف افکنی بین شیعه وسنی تمام تفکر و هم و غم دشمن است.

کد خبر 3013521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha