۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲

عذرا وکیلی در گفتگو با مهر:

«سلام کوچولو» زمان انتخابات پخش نمی‌شود/ آموزش نسل جدید

«سلام کوچولو» زمان انتخابات پخش نمی‌شود/ آموزش نسل جدید

عذرا وکیلی مجری «سلام کوچولو» که از رادیو ایران روی آنتن می‌رود از توقف پخش این برنامه در زمان انتخابات خبر داد.

عذرا وکیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه «سلام کوچولو» که با اجرای وی هر روز صبح روی آنتن رادیو ایران می رود، گفت: همانطور که می دانید در این سری از «سلام کوچولو» نسل جدیدی را وارد برنامه کردیم و هنوز هم مشغول آموزش های آنها در طول برنامه هستیم.

وی با اشاره به ایام دهه فجر و پخش ویژه برنامه‌های متناسب با این ایام اظهار کرد: اگر قرار باشد برنامه «سلام کوچولو» در این ایام پخش شود حتما به فکر ویژه برنامه هایی هستیم اما هنوز به ما اطلاع رسانی نشده است چون قرار است رادیو ایران برای برنامه های انتخاباتی کنداکتور جدیدی را ترتیب دهد.

این مجری و گوینده با اشاره به برنامه های قبلی تیم «سلام کوچولو» در ایام دهه فجر عنوان کرد: اگر بنا بر برنامه سازی در این ایام باشد ما هم در «سلام کوچولو» به نوعی جشن های عمومی خواهیم داشت. به طور مثال ممکن است به مهدکودک ها برویم و یا بچه های مهدکودک ها را به برنامه دعوت کنیم و ضمن این اقدامات درباره انقلاب هم حرف می زنیم و داستان های کوتاهی در این زمینه برای کودکان تعریف می کنیم.

مجری برنامه «سلام کوچولو» با اشاره به اینکه در حال حاضر ضبط برنامه را نگه داشته‌اند و منتظر اعلام کنداکتور برنامه ها برای ادامه ضبط هستند، گفت: برنامه برای دو هفته آینده ضبط شده است و فعلا منتظر هستیم تا به ما اعلام شود که برنامه های بعدی را ضبط کنیم یا خیر.

این تهیه کننده برنامه های رادیویی در پایان توقف برنامه «سلام کوچولو» در ایام انتخابات را نیز قطعی عنوان کرد و یادآور شد: البته این برنامه در یکی از دوره های انتخاباتی حضور فعالی داشت و من آن زمان به نویسنده ها طرحی را سفارش دادم که در متن های خود کاری کنند تا کودکان از بزرگترها بخواهند آنها را به حوزه های انتخاباتی ببرند و اتفاقا این برنامه موفق بود و بچه ها از بزرگترها می خواستند که بتوانند برگه های انتخاباتی را در صندوق های رای بیندازند و یا فرایند انتخابات را به آنها نشان دهند.

برنامه «سلام کوچولو» شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۴۰ تا ۹:۵۵ از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

کد خبر 3015464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha