۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۲۰

۲ خبر از رادیو نمایش

ماجرای یک قهرمان بوکس را بشنوید/عملیاتی از برف تا پل زلم

ماجرای یک قهرمان بوکس را بشنوید/عملیاتی از برف تا پل زلم

سریال رادیویی «یک قدم تا قهرمانی» با محوریت جوانمردی و همچنین نمایش «برف تا پل زلم» بر اساس یکی از عملیات‌های دفاع مقدس که روی آنتن رادیو نمایش می‌روند، ۲ خبر از این شبکه رادیویی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پخش سریال «یک قدم تا قهرمانی» با محوریت رعایت اصول جوانمردی به کارگردانی رامین پورایمان از رادیو نمایش از روز دوشنبه ۱۴ دی‌ماه آغاز می‌شود. سریال رادیویی «یک قدم تا قهرمانی» نوشته محمدرضا زندی داستان یک قهرمان بوکس است که برای رسیدن به مسابقات المپیک خود را آماده می‌کند تا اینکه با پیرمردی آشنا می‌شود و در این بین اتفاقاتی می‌افتد که شنیدنی است.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون مجید حمزه، محسن بهرامی، سیما خوش چشم، بیوک میرزایی، احمد گنجی، عباس شادروان، میرطاهر مظلومی، سینا نیکوکار، مجتبی طباطبایی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته اند.

«یک قدم تا قهرمانی» به تهیه کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت محمدرضا قبادی فر از فردا ساعت ۱۰:۴۵ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

«برف تا پل زلم»

عصر امروز ۱۳ دی‌ماه نمایش رادیویی «برف تا پل زلم» به کارگردانی بهرام سروری‌نژاد روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. این نمایش را شهین کریمی بر اساس عملیات «محمد رسول‌الله (ص)» نوشته است.

کرامت رودساز، عرفان ابراهیمی، محمدآقا محمدی، شهریار حمزیان و قربان نجفی از بازیگران این نمایش رادیویی هستند و ژاله محمدعلی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

«برف تا پل زلم» به صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت نازنین حسن پور عصر امروز ساعت ۱۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

کد خبر 3015680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha